Trenutno so naše trgovine zaprte, prevzem naročil Click&collect je še vedno možen med ponedeljkom in petkom.
VARNO NAKUPUJTE NA DECATHLON.SI

Naše trgovine so začasno zaprle vrata, a mi smo vam še vedno na voljo. Tukaj lahko raziščete različne možnosti nakupa na naši spletni strani. Za več informacij si lahko preberete najbolj pogosta vprašanja ali pa nas pokličete na telefonsko številko 080 4551.

KAKO USTVARITI NAROČILO V NAŠI TRGOVINI
ZEMLJEVID OBMOČIJ ZA DOSTAVO IZ TRGOVINE
POGOSTA VPRAŠANJA

Za vsa vprašanja ali nejasnosti se lahko obrnete na našo službo za podporo strankam. Kontakti

ALI SO VSE DECATHLONOVE TRGOVINE V SLOVENIJI ZAPRTE?

Zaradi najnovejšega odloka Vlade Republike Slovenije, so naše trgovine začasno zaprle vrata. Možen je osebni prevzem spletnih naročil v vseh naših poslovalnicah od ponedeljka do petka od 9h do 20h. Za prevzem se oglasite na prevzemni točki, ki se nahaja pred vsako trgovino.

ALI ŠE VEDNO LAHKO NAREDIM NAROČILO NA DECATHLON.SI?

Da, izdelke lahko naročite na decathlon.si. Nudimo vam 4 različne možnosti nakupa: standardna dostava, dostava iz trgovine, Click & collect ter e-rezervacija. Več o vsaki možnosti si lahko preberete tukaj.

KAKŠNA JE RAZLIKA MED STANDARDNO DOSTAVO IN DOSTAVO IZ TRGOVINE?

Vse izdelke na naši spletni strani dobavljamo iz logističnega centra v Italiji in Franciji. Tako je čas dostave za "Standardno dostavo" med 5 in 20 dni glede na dostopnost izdelkov.

Z novo možnostjo dostave "Dostava iz trgovine" pa vam omogočamo naročilo na dom za izdelke, ki so dostopni v naših trgovinah. Izdelke bo naša ekipa pripravila v trgovini in vam jih v najkrajšem možnem času poslala na dom z dostavno službo DPD. Čas dostave je tako krajši, od 2 do 3 delovnih dni.

KAKŠNA JE RAZLIKA MED CLICK & COLLECT IN E-REZERVACIJO?

Pri naročilu "Click & collect" izdelke dobavimo iz logističnega centra v Italiji ali Franciji in jih dostavimo v trgovino, ki ste jo izbrali za prevzem. Na voljo vam je celoten katalog Decathlonovih izdelkov, ki v izbrano trgovino prispejo v 5 - 9 dnevih. Po prejemu obvestila za prevzem imate na voljo 7 dni, da naročilo prevzamete.

"E-rezervacija" je možna samo za izdelke, ki so na voljo v naših trgovinah. Zaposleni vaše naročilo pripravijo v 1 uri, prevzamete ga lahko v 4 dneh od prejema obvestila za prevzem.

ŽELIM VRNITI IZDELEK, SAJ NISEM ZADOVOLJEN S SVOJIM NAKUPOM. KAKO LAHKO TO NAREDIM?

Med zaprtjem trgovin je vračilo ali menjava izdelkov možna, vendar z nekaj omejitvami.

Za vse nakupe, ki ste jih opravili preko decathlon.si, je možno vračilo izdelkov preko spleta. Več informacij o postopku lahko najdete tukaj.

Če želite vračilo opraviti v poslovalnici, trenutno velja nekaj omejitev. Vračila in menjave so možne samo na prevzemni točki vsake trgovine. Možno je vračilo izdelka, kupnina vam bo povrnjena v gotovini. Zaradi trenutnih omejitev poslovanja vam lahko menjave izvedemo samo za iste izdelke (na primer menjava velikosti oz. številke izdelka).

V primeru, da vam nobena od možnosti ne ustreza, shranite dokazilo o nakupu. Izdelke boste lahko vrnili ali zamenjali po odprtju naših trgovin, seveda bomo pokazali razumevanje, če je vaš nakup opravljen zunaj rokov določenih v naši politiki vračanja.

KAKO LAHKO SLEDIM SVOJEMU NAROČILU?

Če želite slediti naročilu, se morate prijaviti v svoj uporabniški račun na decathlon.si. V zavihku "Moja naročila in vračila" izberite "Sledi mojim spletnim naročilom". Našli boste svoja naročila in lahko preverili njihovo stanje.

Ko bodo naročeni izdelki predani dostavni službi, boste prejeli tudi sledilno številko paketa. Tukaj nato vnesete sledilno številko in videli boste, v kateri fazi dostave je vaše naročilo.

ALI NAROČENE IZDELKE DOSTAVLJATE TUDI OB VIKENDIH IN PRAZNIKIH?

Ne, žal to ni mogoče. Dostavna služba ne dostavlja ob sobotah, nedeljah in državnih praznikih.

IZDELKA NI ZALOGI. ALI BOSTE NADALJEVALI Z NJEGOVO DOBAVO?

Da, trudimo se, da zagotovimo naše zaloge in vam trajno ter v zadostnih količinah ponudimo vse izdelke, ki jih želite. Zaradi gospodarskih razmer po svetu trenutno to žal traja dlje kot običajno.

KAJ SE ZGODI, ČE ME V TRENUTKU DOSTAVE NI NA NASLOVU ZA DOSTAVO?

Dostavna služba vam omogoča, da dan pred dostavo spremenite naslov ali pa preusmerite paket na eno od njihovih prevzemnih točk. V vsakem primeru pa vas bo dostavljalec pred dostavo poklical na telefonsko številko, ki ste jo navedli, in se boste lahko dogovorili za ustrezen čas dostave. Če se ne oglasite dostavljavcu, bodo naročeni izdelki pri dostavni službi ostali 7 dni.

ZARADI SAMOIZOLACIJE SEM MORAL SPREMENITI SVOJ NASLOV. KAKO LAHKO SPREMENIM NASLOV DOSTAVE?

Prosimo kontaktirajte naš center za pomoč strankam na telefonsko številko 080 4551 ali elektronski naslov podpora.strankam@decathlon.com.