Pred nakupovanjem v naših fizičnih trgovinah vas vljudno naprošamo, da se seznanite z najnovejšim odlokom Vlade Republike Slovenije.
Sklic : 966164
Dodaj na moj seznam želja
Izdelek je že dodan
PLOŠČICE, GELI IN IZDELKI ZA PO AKTIVNOSTI

Proteinska ploščica za po vadbi (40 g, čokolada, karamela)

APTONIA
Decathlon
Naša ekipa navdušencev je zasnovala to ploščico, da zaužijete proteine po fizični aktivnosti, saj tako pospešite regeneracijo. Ploščica z visoko vsebnostjo beljakovin in ogljikovih hidratov. Zaužijte jo v 30 minutah po vadbi. Odlična je v kombinaciji z napitkom za regeneracijo.

Prednosti izdelka

Energijska vrednost Vsaka ploščica vsebuje 161 kcal in 18 g ogljikovih hidratov.
Vsebina beljakovin Ploščica vsebuje 11 g mlečnih belj. (mešanica sirotkinega in sojinega kazeina).

Tehnične informacije

Zasnovana za okrevanje

Za najboljše rezultate pojejte to ploščico v roku pol ure po zaključku treninga. Zakaj ogljikovi hidrati? Ogljikovi hidrati pomagajo pri okrevanju od običajnih mišičnih funkcij (tj. krčenja) po zelo intenzivni in/ali dolgi fizični aktivnosti, ki povzroča utrujenost mišic in zmanjša zaloge glikogena v skeletnih mišicah. Zakaj beljakovine? Beljakovine pripomorejo pri popravljanju mišičnih vlaken, ki so bila poškodovana med vadbo.

Kaj naj zaužijem poleg ploščice?

Voda za rehidracijo (količina odvisna od znojenja) v rednih intervalih; sol za hidracijo in boljšo absorpcijo ogljikovih hidratov; bikarbonati za nevtralizacijo kisline. Priporočamo vodo z bikarbonati in soljo.

Kdaj naj zaužijem prigrizek za okrevanje?

Včasih je manj več! Prigrizek za okrevanje ni nujen po kratkem in lahkem treningu, ali če je vaš naslednji obrok v roku ene ure (poskrbite, da bo vseboval dovolj beljakovin in antioksidantov).

"Kolikor beljakovin je mogoče"; "Sirotka je najboljša za okrevanje". Dovolj napačnih idej!

Ni potrebe po preveliki količini beljakovin. Okrevanje mišic se ne izboljša pri več kot 20 g beljakovin. Zgolj zaužitje proteinov ne omogoča optimalnega okrevanja. Za stimulacijo mišičnega okrevanja in polnjenje glikogenskih rezerv je bolje kombinirati ogljikove hidrate z beljakovinami.

Opomnik

Poleg fizične aktivnosti poskrbite tudi za raznoliko in uravnoteženo prehrano in zdrav življenjski slog. Redno pijte tekočino.

Izvor ploščice - podrobnosti

Proizvedeno v Nemčiji.

Výživa tabuľky

Hranilna vrednost: 100 g | 40 g (= 1 ploščica) Energijska vrednost: 1686 kJ - 400 kcal | 674 kJ - 160 kcal Maščobe: 12 g | 4,9 g, od tega nasičenih maščobnih kislin: 9,1 g | 3,6 g Ogljikovi hidrati: 46,0 g | 18,0 g od tega sladkorji: 29,0 g | 12,0 g Beljakovine: 27,0 g | 11,0 g Sol: 0,22 g | 0,09 g Kalcij514 mg (64 %)* | 206 mg (26 %)*. * % referenčnega vnosa.

Teža

0,04 kg

Podrobneje Manj

Sestava / nasvet

Nasveti glede zaloge Priporočamo, da ploščico hranite v hladnem in suhem prostoru.
Prepovedana uporaba: Izdelek hranite izven dosega otrok.
Pravno obvestilo Za optimalno okrevanje priporočamo, da v roku 4 do 6 ur po končani vadbi zaužijete 4 g ogljikovih hidratov (iz vseh virov) na kilogram telesne teže.
Če proizvod uživate dlje časa (več kot 2 meseca), se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali strokovnjakom za prehrano. Izdelek ni primeren za osebe, ki imajo težave z ledvicami ali jetri, nosečnice ali otroke, mlajše od 14 let.

Naše obveze

Beljakovinsko ploščico znamke Aptonia sta potrdila naš dietetik in skupina preizkuševalcev.
Preizkusni izdelek Izdelke znamke Aptonia na vsakem koraku proizvodnje preizkusijo naši tehnični sodelavci in potrošniki, da bi kar najbolj zadostili vašim potrebam.

vaše ocene

Ocene članov naše ekipe