Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
Rožnata podloga za vadbo za otroke
DOMYOS
8501439

Rožnata podloga za vadbo za otroke

2,99 €
1,99 €
-33%
Najnižja cena v 30 dneh pred popustom je bila 2,99 €
Z davkom
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
  • Rožnata podloga za vadbo za otroke
Rožnata podloga za vadbo za otroke
Size :
Ni na voljo prek spleta

Razpoložljivost v trgovinah

Praktična penasta podloga, ki jo lahko sestavljate. Prodaja se v ločenih ploščah.

PREDNOSTI

Pomaga pri razvoju motoričnih veščin

Pomaga pri razvoju motoričnih veščin

Postavite dele tako, da ustvarite udoben igralni kotiček za otroka.
Oblazinjenost

Oblazinjenost

Material blaži udarce. Gostota: 60 kg/m³. Debelina: 14 mm.
Kompaktnost

Kompaktnost

Kompaktna zasnova omogoča enostavno shranjevanje.33 × 33 cm.
Prijem

Prijem

Nedrsečost.

TEHNIČNE INFORMACIJE

Faze usvojitve dinamičnega ravnotežja

Do četrtega leta se morajo otroci naučiti usmerjati svoje telo v določeni smeri, da bi postopoma zožali prostor potreben za gibanje, ko premikajo stopala eno ob drugem. Pri štirih letih lahko otroci hodijo tako, da postavljajo eno stopalo pred drugega na gredi, ki je široka za eno in pol stopalo.
Pri šestih letih lahko otroci hodijo s postavljanjem stopal enega pred drugega, od pete proti prstom, na podlogi, ki je široka vsaj za širino njihovih stopal.

Psihomotorični razvoj

Otrokov psihomotorični razvoj temelji na genetiki, motoričnih veščinah in psihologiji. Izdelek lahko vpliva na otrokov psihomotorični razvoj, če podpira njegove motorične veščine. Vključujejo več komponent: mapiranje telesa, dinamično koordinacijo, ravnotežje, koordinacijo rok in oči, fine motorične veščine ter časovno in prostorsko strukturiranje.

Deli telesa

Mapiranje telesa je otrokova predstava lastnega telesa, ki jim omogoča, da izpopolnijo kontrolo nad gibanjem, dojemajo lastno telo in splošno pridobijo zavedanje samega sebe. Temelji na občutkih in dejanjih ("čutim telo, telo je aktivno"), preden se predstavijo in opišejo ("predstavljeno telo", opis osebe). Bolj je aktiven otrok, bolj je izpopolnjeno mapiranje telesa in bolje se lahko giblje.

Očesno-motorična koordinacija

Očesno-motorična koordinacija vključuje dejanja, ki obsegajo ciljanje s celim telesom ali le delom telesa: najmlajši otroci sledijo poti, nato ciljajo najprej na večje predmete in tarče, z rokami, stopali, nato pa pridobivajo na natančnosti, dokler ne dosežejo fine kontrole s posameznimi prsti: igrajo klavir, nizajo kroglice na nit, pišejo.

Časovno-prostorsko strukturiranje

Časovno-prostorsko strukturiranje vključuje vse, kar se nanaša na položaj otroka v času (prej/potem, ritmične aktivnosti, dan/noč, letni čas itd.) in prostoru (spredaj/zadaj, zgoraj/spodaj, levo/desno itd.).