QUECHUA
8552063
OTROŠKI POHODNIŠKI BREZROKAVNIK MH150
9,99 €
Z davkom
Razpoložljivost v trgovinah
Razpoložljivost v trgovinah
Brezrokavnik je zasnovan za zaščito otrok pred mrazom med ukvarjanjem z aktivnostmi na prostem. Je lahek in topel.
PREDNOSTI
Toplota
Flis z gostoto 200 g/m², brušen na obeh straneh, zagotavlja udobje.Prezračnost
Material iz poliestra: prepušča vodne hlape, ki jih proizvaja telo (RET = 6,3).Lahkost
V velikosti za 3 do 4 leta tehta le 114 g. Stisljiv za prenašanje v nahrbtniku.Vzdržljivost
Trpežen material, posebej izbran za mlade avanturiste! Dveletna garancija.Enostavno oblačenje
Zaradi zadrge je bolj praktičen za oblačenje in slačenje.Enostavno vzdrževanje
Perite ga v stroju pri 30 °C. Hitro se suši. Likanje ni potrebno (se ne mečka).TEHNIČNE INFORMACIJE
Material iz flisa: izolacija s pomočjo zraka
Material iz flisa zaradi svoje strukture in brušenega pletenja ujame zrak. Ta zrak deluje kot naravni izolator in ohranja telo toplo.
Zračnost materiala
Zračnost materiala se meri glede na njegovo odpornost na izhlapevanje oziroma RET (v skladu s standardom ISO 11092). Nižja kot je odpornost, več vodnih hlapov izhlapi, in material je zračnejši. Na primer: RET < 9 = izjemna zračnost, 9 < RET < 12 = zelo dobra zračnost, 12 < RET < 20 = zračen material, RET > 20 = majhna zračnost oziroma material ni zračen.
Trpežnost materialov
V laboratorijih opravimo številne preizkuse, da bi zagotovili trpežnost: preverimo odpornost na obrabo in drgnjenje in tako poskrbimo, da se material iz flisa ne mucka, preverimo obstojnost barv in obstojnost izdelka (učinkovitost, debelina in izgled materiala) po večkratnem pranju.
Zasnova izdelka: naše strokovno znanje
Globalni oblikovalski center znamke Quechua ima sedež v Passyju, ob vznožju gore Mont Blanc v francoskem departmaju Haute-Savoie. Ta lokacija predstavlja odlično mesto za zbiranje naših ekip (oblikovalcev, vodji izdelkov, inženirjev itd.) ter ljubiteljev športov na prostem. Odlično za oblikovanje naših izdelkov za pohodništvo in nudenje našega strokovnega znanja.