Brezplačna dostava za zneske višje od 50€ | Brezplačen Klikni in prevzemi v Decathlonovih trgovinah | 90 dni za vračilo

SPLOŠNI POGOJI PRODAJE

www.decathlon.si – FEBRUAR 2019

PDF

Ta pravila in pogoji (v nadaljevanju »splošni pogoji«) urejajo odnos med Decathlon Ljubljana, trgovina s športno opremo, d.o.o., s sedežem v Ljubljani, s poslovnim naslovom na Šmartinska ulica 152, 1000 Ljubljana, Republika Slovenija, matična številka 6886825000, davčna številka SI 76789055 (v nadaljevanju: »Decathlon«), in osebo, ki je član Decathlon Team Programa Zvestobe ter nakupuje prek spletne strani decathlon.si (v nadaljevanju »uporabnik«), skupaj imenovana »pogodbeni stranki« v zvezi z uporabo spletne trgovine na spletni strani www.decathlon.si, v okviru katere Decathlon prodaja blago, organizira dostavo predmeta prodaje in nekatere druge podporne aktivnosti (npr. izvedbo plačil preko tretjih oseb) (v nadaljevanju: »spletna trgovina«). Uporabnik spletne trgovine je lahko le polnoletna oseba. Pogoji se lahko spremenijo, pri čemer veljajo tisti pogoji, ki so veljavni v času oddanega naročila na spletni strani.

1. PRVO POGLAVJE – DOSTOPNOST IZDELKOV

1.1 Naši izdelki so na razpolago za nakup in cene so veljavne, če so v trenutku naročila prikazani na spletni strani www.decathlon.si, z izjemno posebnih ponudb, za katere je v spletni trgovini naveden rok veljavnosti. Uporabniki si lahko na informativni strani v spletni trgovini ogledajo razpoložljivost izdelkov. V primeru naročila izdelka, ki ni razpoložljiv iz upravičenih razlogov (npr. število naročil v istem času trenutku presega zalogo in to iz upravičenih razlogov ni bilo mogoče zaslediti v postopku potrjevanja naročila), si Decathlon pridržuje pravico, da prekliče naročilo in o tem obvesti uporabnika. Če je uporabnik naročil več izdelkov, med katerimi so tudi takšni, ki niso več razpoložljivi, bo Decathlon o nezmožnosti dostave izdelkov obvestil uporabnika. Preostali del naročila bomo obdelali in poslali kupcu v roku, ki je naveden v informativnem elektronskem sporočilu o poslanem naročilu.
1.2 Uporabnik se lahko prav tako odloči za preklic celotnega naročila tako, da o tem prek telefona 080 4551 ali elektronske pošte podpora.strankam@decathlon.com obvesti oddelek za podporo strankam.

Uporabnik lahko prav tako prekliče naročilo tako, da o tem prek telefona ali elektronske pošte obvesti Oddelek za uporabnike na decathlon.si.

2. DRUGO POGLAVJE - NAROČILO

2.1 Kako naročiti v spletni trgovini?
Najprej morate na spletni strani www.decathlon.si ali www.decathlonteam.si oziroma mobilni aplikaciji [My Decathlon] ustvariti svoj individualni profil, s čimer uporabnik postane član Decathlon Team Programa Zvestobe (v nadaljnjem besedilu: »Decathlon Team Program Zvestobe« ali »Program«). Mobilna aplikacija je brezplačno dostopna za prevzem na Google Play store za mobilne naprave, ki uporabljajo Android operacijski sistem ali Apple Store za mobilne naprave, ki uporabljajo IOs operacijski sistem. Natančnejša navodila za registracijo so dostopna na naslednji povezavi: https://www.decathlon.si/pogoji-uporabe-informacije. Nadaljujete lahko tudi brez registracije, vendar boste morali pred zaključkom naročila ustvariti individualni profil, ki omogoča dokončanje nakupa in dostavo izbranega izdelka.
Spletni nakupi v spletni trgovini in komentiranje izdelkov na spletu so možni le z odprtjem individualnega profila in prijavo v Decathlon Team Program Zvestobe.
Naročilo oddate v nekaj korakih:
- uporabnik napolni svojo košarico z želenimi izdelki,
- uporabnik izbere način dostave,
- uporabnik izbere način plačila,
- uporabnik pošlje zahtevo za plačilo,
- uporabnik od decathlon.si prejme elektronsko pošto o prejetem naročilu,
- na koncu uporabnik prejme elektronsko pošto s potrditvijo naročila.
Šele elektronska pošta s potrditvijo poslanega naročila (ne pa že / tudi elektronska pošta o prejetem naročilu) pomeni, da je Decathlon sprejel naročilo, s čimer se med pogodbenima strankama sklene kupoprodajna pogodba. Kupoprodajno pogodbo predstavlja uporabnikovo naročilo, naša potrditev uporabnikovega naročila ter pripadajoči splošni pogoji. Vse prej navedeno je bilo uporabniku bodisi dostopno preko spletne strani (tj. splošni pogoji) bodisi mu je bilo poslano v njegov elektronski poštni predal. S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe je uporabnik dolžan pod tam določenimi pogoji izpolniti vse svoje obveznosti, še zlasti obveznost plačila cene naročenega blaga.
Splošni pogoji so sestavni del kupoprodajne pogodbe, sklenjene prek spletne trgovine, in so vsakokrat dostopni med postopkom oddaje naročila, v elektronskem sporočilu z obvestilom o potrdilu naročila ter na spletni strani.
Ko bo naročilo pripravljeno za pošiljanje, bo Decathlon uporabniku poslal elektronsko sporočilo s potrdilom o poslanem naročilu. Uporabnik, ki je izbral dostavo v trgovino, bo prejel elektronsko sporočilo, kdaj bodo izdelki pripravljeni za prevzem v izbrani trgovini, vendar po tem, ko bo izvedel plačilo.
Spletna trgovina je namenjena samo za domačo in osebno uporabo (tj. nakup izdelkov, ki ni namenjen nadaljnji prodaji). Uporabnik se strinja, da spletne trgovine ne bo uporabljal v kakršnekoli komercialne ali poslovne namene (npr. kupovanje izdelkov z namenom nadaljnje prodaje), Decathlon pa v obsegu, ki ga določa veljavna zakonodaja, ne prevzema nikakršne odgovornosti do uporabnika za izgubo zaslužka, izgubo ali prekinitev poslovanja ali izgubo poslovne možnosti. Decathlon si pridržuje pravico, da onemogoči uporabo spletne trgovine, če bi lahko takšna uporaba v skladu z Zakonom o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno predstavljala delo na črno oziroma oglaševanje ali omogočanje dela na črno.
Storitve, ki jih Decathlon ponuja v spletni trgovini, ne vključujejo stroškov, ki jih ima uporabnik z uporabo računalniške opreme in z drugimi elektronskimi napravami (elektronskimi aparati), niti stroškov pristopa do Decathlonove spletne strani. Decathlon ni odgovoren za stroške telefona, podatkovnega prometa ali katere koli druge stroške, do katerih bi lahko prišlo pri naročanju ali pregledovanju/iskanju po spletni trgovini in pri uporabi v njej dostopnih storitev.

2.2 Naše cene
Cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vključujejo DDV, poleg pa se zaračuna dostava na področju Slovenije. Poudarjamo, da se naročeno blago ponuja za nakup po cenah, ki veljajo v spletni trgovini na dan naročila, ne glede na izbrani dan dostave.
Cene izdelkov, ki so navedene v spletni trgovini, ne vključujejo stroškov pošiljanja, pakiranja ali drugih storitev, ki se lahko dodatno zaračunajo.
Ti možni dodatni stroški bodo na ustrezen in jasen način sporočeni uporabniku v zadnjem koraku naročila, pred dokončno potrditvijo naročila.
Decathlon vam priporoča, da se seznanite s ceno izdelkov, ki veljajo v fizičnih trgovinah Decathlon v Sloveniji. Navedene cene so cene, ki jih določa trgovski oddelek podjetja Decathlon in predstavljajo najvišje priporočene cene, ki se lahko razlikujejo glede na trgovinsko politiko vsake (posamezne) trgovine Decathlon.
Poleg tega je uporabnik obveščen, da cene izdelkov in storitev v trgovinah Decathlon ne veljajo nujno pri nakupu v spletni trgovini in obratno.

2.3 Kakšni so načini plačila v spletni trgovini?
Uporabnik lahko plača s kreditno ali debetno kartico VISA (klasična in Electron) ter MASTERCARD (vključno s kartico Maestro, če ima številko CVV2/CVC2).
Decathlon ponuja plačilo po povzetju. Decathlon lahko kadar koli doda ali odpravi določen način plačila, kar bo razvidno na spletni strani pod zavihkom »načini plačila«, ki je dostopen na povezavi: www.decathlon.si/nacini-placila.html
Uporabnik lahko naročilo v spletni trgovini v celoti ali delno plača s pomočjo ene ali več darilnih kartic Decathlon tako da v postopku plačila izbere način plačila z darilno kartico in vpiše številko svoje darilne kartice.
Glede na velikost naročila lahko:
• del zneska plačate z darilno kartico,
• za plačilo uporabite več različnih darilnih kartic,
• uporabite cel znesek darilne kartice ter po potrebi doplačate z drugim plačilnim sredstvom.

Darilno kartico lahko začnete uporabljati za plačilo v roku 24 ur po aktivaciji kartice v trgovini, velja pa 2 leti od dneva aktivacije.
Decathlon ima pravico, da v primeru predhodnega spora, povezanega s plačilom, ali neobičajno visokega števila naročil istega uporabnika in suma zlorabe, zavrne naročilo oz. naročila ni dolžan sprejeti, prav tako pa tudi iz drugih upravičenih razlogov (npr. tehnične težave).

2.4 Za spletne uporabnike z naročilom, ki je poslano v trgovino Decathlon (Click & Collect)
Če uporabnik izdelke naroči prek spletne trgovine in pri izbiri dostave izbere način dostave v eno od trgovin Decathlon na ozemlju Republike Slovenije (glej člen 3.1 splošnih pogojev), bo uporabnik izdelke plačal v trgovini. V tem primeru lahko uporabnik izdelke plača z naslednjimi sredstvi: kreditno ali debetno kartico Mastercard ali Maestro.
Če želi uporabnik izdelke plačati z gotovino, mora pri izbiri načina plačila označiti polje »plačilo z gotovino« in slediti navodilom na zaslonu.
2.5 Dokaz naročila/plačil:
Če ni določeno drugače, dokaz za vse transakcije med Decathlonom in uporabnikom predstavljajo naše računalniške evidence ali evidence dostavne službe, ki se hranijo pod razumnimi varnostnimi pogoji. Uporabnik lahko do njih dostopa prek spletne strani www.decathlon.si v zavihku Moj profil. V vsakem primeru Decathlon uporabniku priporoča, da upošteva elektronsko sporočilo s potrdilom naročila.

3. TRETJE POGLAVJE - DOSTAVA

3.1 Kam dostavljamo vaša naročila?
V skladu z drugim poglavjem zgoraj (Naročilo) se uporabnik strinja, da Decathlon (v kolikor ne obstajajo razlogi za zavrnitev naročila) s pomočjo dostavne službe na celotnem območju Republike Slovenije opravi dostavo do uporabnika kot kupca, o čemer bo uporabnik obveščen po elektronski pošti (sporočilo s potrdilom o poslanem naročilu). Izdelke dostavljamo le na naslove na območju Republike Slovenije, ki so jih uporabniki navedli pri naročilu. Uporabnik lahko prav tako izbere dostavo v trgovino Decathlon v Sloveniji (Click & Collect) v mestih, kjer se nahaja trgovina, in sicer na naslovu (i) Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana - BTC, (ii) Tržaška cesta 14, 2000 Maribor, (iii) Mariborska cesta 128, 3000 Celje ali (iv) Premrlova ulica 14, Ljubljana - Rudnik in naročilo prevzame v delovnem času trgovine.

3.2 Kakšni so roki dostave?
Čas dostave, ki je naveden v spletni trgovini pri posameznem izdelku, se šteje od datuma pošiljanja izdelka, tj. od datuma, ko je bilo uporabniku poslano sporočilo s potrdilom o poslanem naročilu. Dostava izdelkov bo opravljena najkasneje v roku 30 dni od potrditve naročila prek spleta. Uporabnik bo o pošiljanju naročila samodejno obveščen prek elektronske pošte.

3.3 Kaj naj storim, če nisem dosegljiv/-a v času dostave?
Če uporabnik ni dosegljiv v času dostave, ga bo ustrezna dostavna služba v skladu s pogodbo ponovno kontaktirala. Dostavna služba ima na voljo 3 poskuse, da dostavi naročilo in v kolikor uporabnik naročila ne prevzame, se šteje, da je uveljavil pravico do preklica naročila.

4. ČETRTO POGLAVJE – LASTNIŠTVO IZDELKOV

4.1 Decathlon ima v izključni lasti izdelke, kupljene prek spletne trgovine, vse dokler uporabnik ne izpolni vseh svojih obveznosti, še posebej dokler v celoti ne plača cene izdelka, stroškov dostave ter morebitnih drugih dodatnih stroškov. V primeru napake, ko je uporabnik prejel drugačne izdelke od tistih, ki jih je naročil in če napaka ni posledica njegove krivde (npr. kršitev splošnih pogojev, neupoštevanje postopkov in navodil Decathlona, itd.), lahko te izdelke vrne na stroške Decathlona.

5. PETO POGLAVJE – PRAVICA DO VRAČILA

5.1. Pravica do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov, kupljenih v fizični in spletni trgovini
Ne glede na zakonsko določeno pravico do enostranskega odstopa od pogodbe in vračila blaga Decathlon ponuja uporabnikom možnost, da enostransko odstopijo od pogodbe brez navajanja razlogov za svojo odločitev in izdelke, ki so jih kupili v fizični trgovini, nerabljene vrnejo v 30 dneh od dneva, ko je bilo njim ali tretji osebi, ki so jo določili in ni prevoznik, izročeno v posest vso blago, ki je predmet pogodbe (vključno z vsemi kosi blaga ali vsemi pošiljkami blaga, ki so predmet sklenjene pogodbe), pod pogojem da (i) uporabnik predloži račun, in (ii) je izdelek nepoškodovan, v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini.

Če je izdelek kupljen s kartico Decathlon, ki jo je uporabnik pokazal pri nakupu oz. je uporabnik član Decathlon Team Programa Zvestobe, v vsakem primeru pa pri nakupih v spletni trgovini, ima uporabnik pravico da (nerabljeni) izdelek, ki mu ne ustreza, vrne v 90 dneh, ko je bilo njemu ali tretji osebi, ki jo je določil in ni prevoznik, izročeno v posest vso blago, ki je predmet pogodbe (vključno z vsemi kosi blaga ali vsemi pošiljkami blaga, ki so predmet sklenjene pogodbe), pod pogojem da (i) uporabnik predloži kopijo računa (digitalno ali papirnato z jasno vidnimi podatki za račun) ali originalni račun, in (ii) je izdelek nepoškodovan, v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini.

5.2. Pridržujemo si pravico, da v primeru ugotovitve zlorabe zavrnemo vračilo izdelkov. Pod zlorabo štejemo zlasti:

  • vračanje enega in istega izdelka v roku 30 dni zaporedoma dva meseca ali več;
  • nakup, uporabo in vračilo izdelkov v vrednosti, višji od 50,00 EUR, v roku 30 dni, več kot 3-krat letno;
  • uporabo več kot ene kartice Decathlon Team Programa Zvestobe na ime istega kupca z namenom zlorabe, ki jo opisujejo zgoraj navedeni primeri;
  • vse ostale primere, ki jih podjetje Decathlon upravičeno lahko šteje kot zlorabo, škodljivo dejanje ali drugo dejanje, katerega cilj je nezakonito povzročanje škode Decathlonu in njegovim uporabnikom.

  • 5.3 Izdelki, ki jih ne morete vrniti, tudi če niso uporabljeni, so sledeči:

  • hrana in pijača;
  • izdelki, ki so izdelani na zahtevo uporabnika ali so jasno personalizirani po njegovi želji; in
  • izdelki, ki so namenjeni zagotavljanju varnosti uporabnika (izdelki za plezanje, varnostne vrvi, itd.).

  • V primeru odkrite zlorabe imamo pravico do izbrisa individualnega profila kupca iz baze podatkov.

    5.4 Pogoji uveljavljanja pravice do odstopa od nakupa prek spleta.
    Da bi lahko uveljavili pravico do enostranskega odstopa od pogodbe, nas morate o svoji odločitvi o enostranskem odstopu od pogodbe obvestiti pred iztekom 30 - dnevnega roka (če je bil izdelek kupljen v fizični trgovini in ob nakupu niste bili član Decathlon Team Programa Zvestobe) oz. 90 - dnevnega roka (če je bil izdelek kupljen v spletni trgovini oz. ste bili ob nakupu član Decathlon Team Programa zvestobe) na enega izmed spodaj navedenih načinov. Izjava bo pravočasna, če jo pošljete pred iztekom 30 - dnevnega roka oz. 90 - dnevnega roka.
    1. Uporabnik si lahko ogleda zavihek Moja naročila, Vračilo izdelkov, kjer označite izdelek, ki ga želite vrniti ter opišete razlog za vračilo (npr. napačna velikost, barva, izdelek vam ni všeč, itd.). Ko potrdite vračilo boste s strani Decathlona prejeli številko za vračilo in podrobnejše podatke o naslovu za vračilo izdelka (Decathlon Ljubljana BTC, Šmartinska cesta 152, Ljubljana (center za podporo strankam).
    2. Uporabnik lahko Decathlon prav tako obvesti o odločitvi za odstop od pogodbe s pomočjo jasne in nedvoumne izjave – obvestila, ki ga pošlje na naslov:
    (a) s pošto: za oddelek za podporo strankam, Decathlon Ljubljana BTC, Šmartinska cesta 152, Ljubljana; ali
    (b) z elektronsko pošto na naslov: podpora.strankam@decathlon.com.
    V obvestilu o enostranskem odstopu od pogodbe je potrebno navesti:

  • ime in priimek uporabnika,
  • naslov,
  • kontaktne podatke (npr. številko telefona, telefaksa ali elektronski naslov),
  • identifikacijo ter datum naročila oziroma navedbo sklenjene pogodbe,
  • datum prejema blaga in
  • blago glede katerega se želi odstopiti od pogodbe (v primeru več naročenih izdelkov je potrebno navesti, ali se odstopa od vseh izdelkov, ali samo od nekaterih).
  • Po želji lahko uporabnik uporabi obrazec za vračilo, ki ga najde na naši spletni strani na naslednji povezavi: https://www.decathlon.si/menjava-in-vrnitev-preko-dostavne-sluzbe.

    5.5 Vračilo izdelka
    Uporabnik lahko izdelek vrne na navedeni naslov: Decathlon Ljubljana BTC, Šmartinska cesta 152, Ljubljana (Center za podporo uporabnikom). Izdelke lahko prav tako vrne v eno izmed Decathlon trgovin v Sloveniji (glej člen 3.1 splošnih pogojev).
    Za vračilo izdelkov, ki jih ni mogoče vrniti po pošti, nas, prosimo, kontaktirajte, da organiziramo kurirsko službo, ki bo prevzela blago in nam ga vrnila na vaše stroške.
    V primeru vračila mora uporabnik izdelek ustrezno zapakirati in navesti zgornje podatke ter jasno označiti »Pravica do odstopa«.
    Decathlon bo v najkrajšem možnem roku obvestil Uporabnika o prejemu njegovega obvestila.
    Vračilo blaga mora uporabnik opraviti brez odloga, vendar najpozneje v roku štirinajstih dni od dneva, ko je Decathlon obvestil o svoji odločitvi za odstop od pogodbe. Šteje se, da je Uporabnik pravočasno opravil svojo obveznost, če pred iztekom navedenega roka bodisi (i) pošlje po pošti ali (ii) preda blago v eni izmed fizičnih Decathlon trgovin v Sloveniji (glej člen 3.1 splošnih pogojev). Uporabnik ima pravico do izbire načina vračila izdelka – prek dostavne službe ali v trgovini. Neposredne stroške vračila izdelka nosi uporabnik. Decathlon ni odgovoren v primeru, ko izdelek ne prispe na naslov za vračilo. Za zagotavljanje večje varnosti priporočamo, da izdelek pošljete prek dostavne službe, ki vam je izdelek dostavila. Uporabnik je odgovoren za vse stroške in tveganja, ki se pojavijo pri vračilu izdelkov.
    Sprejeli bomo le izdelke, ki so vrnjeni v celoti in so nerabljeni (z izjemo rabe, ki je (nujno) potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga), nepoškodovani, v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini, skupaj s podatki za dostavo. V nasprotnem primeru se vračilo šteje kot neprimerno in Decathlon vam ne bo povrnil kupnine.

    5.6 Posledice vračila
    V primeru, da uporabnik v skladu z zgoraj navedenim postopkom uveljavlja pravico do enostranskega odstopa od pogodbe in pravilno vrne izdelek, bo Decathlon vrnil kupnino za plačani izdelek, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani Decathlon), brez potrebnega odlašanja, vendar najpozneje v roku štirinajstih dni od dneva prejema obvestila o enostranskem odstopu od pogodbe. Pri tem velja opozoriti, da se lahko vračilo plačila izvede šele po vračilu blaga (tj. do prevzema vrnjenega blaga, ali dokler se ne predloži dokazilo, da je bilo blago poslano nazaj).
    Vračilo prejetega plačila bo izvršeno z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabnik uporabil pri plačilu, razen če se izrecno zahteva uporaba drugega plačilnega sredstva (npr. bančno nakazilo). Če uporabnik zahteva drug način vračila plačila, s tem ne bo imel nobenih dodatnih stroškov. Uporabnik se strinja, da bo storil vse potrebno, da bo Decathlon lahko pravočasno vrnil vsa prejeta plačila (še zlasti, če bo izbral drugačen način vračila) in, da bo Decathlonu sporočil ustrezne podatke za vračilo vseh prejetih plačil (npr. v primeru bančnega nakazila: številko osebnega bančnega računa, na katerega se lahko nakaže ustrezen denarni znesek). Uporabnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelkov, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelkov.

    6. ŠESTO POGLAVJE – GARANCIJA ZA NAŠE IZDELKE in ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

    6.1. Splošne informacije – stvarne napake
    Ne glede na pravila o garanciji za brezhibno delovanje Decathlonovih izdelkov (če je ta bila izdana ali je zakonsko predpisana) kot so predstavljena spodaj, Decathlon kot prodajalec odgovarja za stvarne napake prodanega in dobavljenega blaga na način in v skladu z veljavno zakonodajo v Republiki Sloveniji, še zlasti z ustreznimi določbami Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika, kot sledi:
    Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: (i) če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet, (ii) če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; (iii) če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; (iv) če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
    Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
    Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen

    6.2. Splošne informacije – garancija za brezhibno delovanje prodanih izdelkov
    Nekateri izdelki v spletni trgovini so predmet prostovoljne garancije, katere veljavnost je navedena pri opisu posameznega izdelka v spletni trgovini, podrobnejše informacije pa na naslednji povezavi: www.decathlon.si/garancija.html
    Če ima izdelek, ki ste ga naročili prek spleta, prostovoljno garancijo, bo uporabnik najkasneje pri naročilu prejel dokument oz. račun, ki pomeni dokaz za uveljavljanje takšne garancije. Prostovoljne garancije ni mogoče unovčiti v primeru težav, ki se pojavijo zaradi nepazljivosti, napačne ali nepravilne uporabe izdelka s strani uporabnika. Decathlon uporabnika opozarja na poškodbe ali napake, ki nastanejo kot posledica nepravilne namestitve izdelka in prilagajanja opreme / delov izdelka in ki jih garancija ne pokriva.

    6.3. Pogoji uveljavljanja garancije
    Če se v obdobju veljavnosti prostovoljne garancije izkaže, da ima izdelek uporabnika napako ali da ne odgovarja lastnostim, navedenim v naročilu izdelka, uporabnik pošlje zahtevo za popravilo na Decathlon, in sicer: podpora.strankam@decathlon.com ali 080 4551. Za podajanje reklamacije prek spletne strani, mora uporabnik odpreti zavihek Moj profil, Moja naročila, Vračilo izdelkov in navesti težave in napake, ki jih je odkril pri izdelku.
    Uporabnik lahko z namenom uveljavljanja reklamacije in odprave napake / zamenjave izdelka, svoj izdelek z garancijo prinese v katerokoli trgovino Decathlon na področju Republike Slovenije (glej člen 3.1 splošnih pogojev) ali da izdelek prek dostavne službe pošlje Decathlonu. Stroški dostave so podvrženi zakonsko določenim pogojem. Pošiljka mora vsebovati (med drugim) številko reklamacije, kot je določena v sistemu (če je bil izdelek kupljen v spletni trgovini, številko pridobite po tem ko potrdite vračilo – glej člen 5.4 splošnih pogojev zgoraj, v primeru nakupa v fizični trgovini Decathlon pa številko pridobite v trgovini ob uveljavljanju vračila), sicer si Decathlon pridržuje pravico zavrniti reklamacijo. Decathlon ni odgovoren za nezmožnost prejema pošiljke, uporabnik pa je odgovoren za pravilno pakiranje izdelka, ki ga je poslal prek dostavne službe.
    Ko Decathlon prejme izdelek, preveri, ali zanj velja prostovoljna garancija, ter izvede popravilo (primarno) ali standardno zamenjavo izdelka (če popravilo ni mogoče). Če vzrok za napako izdelka sodi v okvir prostovoljne garancije ter izdelka ni mogoče popraviti ali zamenjati z identičnim ali podobnim izdelkom, se vrne kupnina plačanega izdelka v obliki voucherja ali nakazila na bančni račun uporabnika. V vsakem primeru bo Decathlon predlagal najprimernejšo rešitev (zamenjava pokvarjenega dela, zamenjava izdelka ali vračilo kupnine).
    V primeru nepravilnega vračila, ko se uporabnik izgovarja na napako, ki je posledica nepravilne uporabe izdelka s strani uporabnika ali ko uporabnik ni prebral priloženih navodil za uporabo izdelkov, ki so dostopna na spletni strani ali v drugi primerni obliki, v vsakem primeru pa vselej ko je napaka posledica ravnanj uporabnika, se reklamacija šteje za neupravičeno in neprimerno.

    7. SEDMO POGLAVJE – CENTER ZA PODPORO STRANKAM

    7.1. Center za podporo strankam
    Za vsa vprašanja in težave v zvezi z nakupom v spletni trgovini se lahko obrnete na center za podporo strankam:
    - prek telefona na 080 4551,
    - prek spleta: podpora.strankam@decathlon.com


    8. OSMO POGLAVJE - RAVNANJE Z VAŠIMI OSEBNIMI PODATKI

    8.1 Podrobne informacije o tem, kako obdelujemo vaše osebne podatke, so navedene v Izjavi o varstvu osebnih podatkov, ki je dostopna na naslednji povezavi: https://www.decathlon.si/politika-zasebnosti.

    9. DEVETO POGLAVJE – KONČNE DOLOČBE

    9.1 Neupoštevanje posamezne določbe splošnih pogojev ne pomeni, da prenehajo veljati preostale določbe splošnih pogojev. Neveljavnost ene določbe splošnih pogojev ne pomeni, da so neveljavne vse določbe splošnih pogojev.

    9.2 Splošni pogoji veljajo od datuma, ki je naveden pod opombo »Zadnje spremembe« spodaj. Decathlon si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, uporabnika pa poziva, da redno spremlja zadnjo ažurirano različico, ki je dostopna na spletnih straneh Decathlona. Uporabnika ne bomo nujno opozorili na vsako spremembo ali posodobitev splošnih pogojev, zato jih je Uporabnik dolžan prebrati vsakič, ko obišče spletno trgovino, da bi se lahko seznanil z možnimi spremembami.


    Če pride do sprememb, bo pod opombo »Zadnje spremembe« zapisan nov datum. Uporabnikova nadaljnja uporaba spletne trgovine bo pomenila, da je prebral spremenjene in posodobljene splošne pogoje, se z njimi strinjal in jih sprejel. Morebitne spremembe ne bodo posegale v uporabnikove že pridobljene pravice.
    Decathlon si pridržuje pravico do spremembe ali odprave (začasne ali stalne) katerega koli izdelka ali storitve, ki jih ponuja, in do spremembe vsebine v spletni trgovini brez predhodne odobritve ali obvestila, vendar skladno z dobrimi poslovnimi običaji in tako, da to ne bo posegalo v uporabnikove že pridobljene pravice.

    9.3 Elektronska oblika se v zvezi z uporabo spletne trgovine šteje za enakovredno pisni obliki razen, če zakon izrecno ne določa drugače

    10. DESETO POGLAVJE – VELJAVNO PRAVO IN REŠEVANEJE SPOROV

    10.1 Ti splošni pogoji so predmet zakonodaje Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali pred stvarno pristojnim sodiščem v Ljubljani, Slovenija. Decathlon spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb, za kar je pristojna posebna skupina v okviru Decathlona. Uporabnik lahko morebitno pritožbo v zvezi z uporabo spletne trgovine pošlje na: podpora.strankam@decathlon.com.
    Decathlon trenutno ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot so določeni v skladu Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (»ZIsRPS«).
    Ne glede na zgoraj navedeno, Decathlon v skladu s ZIsRPS na tem mestu objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
    Splošni Pogoji sprejeti dne: februar 2019; Zadnje spremembe: 19. 11. 2019