Sklic : 8501326
Dodaj na moj seznam želja
Izdelek je že dodan
OPREMA ZA BABY GYM

Tunel

DOMYOS
4.6/5
4.6/5
Decathlon
Vsestranski, prilagodljiv tunel za učenje plazenja in ustvarjanje ovir, kar izboljšuje motorične veščine. Mere: dolžina: 1,5 m (2 x 0,75 m). Tunel se enostavno prilagodi otrokovim sposobnostim.

Prednosti izdelka

Pomaga pri razvoju motoričnih veščin 2 dela za postopno napredovanje.
Prilagodljiv Povežite tunel in ustvarite okrog ali tunel priključite na drugi tunel.
Udobje Okvir je zasnovan tako, da ščiti kolena.
Lahkost uporabe Enostavno odpiranje in shranjevanje. Enostavno shranjevanje.
Kompaktnost Tunel se zloži za lažje shranjevanje.

Tehnične informacije

Faze pridobivanja dinamičnega ravnotežja

Otroci do četrtega leta se morajo naučiti, kako nadzorovati svoje telo in se gibati v vseh smereh tako, da počasi prestavljajo noge eno pred drugo. Pri štirih letih lahko otroci hodijo tako, da postavljajo eno stopalo pred drugega na gredi, ki je široka za eno in pol stopalo.
Pri šestih letih lahko otroci hodijo s postavljanjem stopal enega pred drugega, od pete proti prstom, na podlogi, ki je široka vsaj za širino njihovih stopal.

Psihomotorični razvoj

Otrokov psihomotorični razvoj je odvisen od genetike, motoričnih in psiholoških dejavnikov. Izdelek lahko vpliva na otrokov psihomotorični razvoj, če podpira njegove motorične veščine. Vključuje več pogledov na motorične veščine: mapiranje telesa, dinamično koordinacijo, ravnotežje, koordinacijo rok in oči, fine motorične veščine ter časovno in prostorsko strukturiranje.

Mapiranje telesa

Mapiranje telesa je predstava, kako otroci vidijo svoje telo. Daje jim fino kontrolo gibov, dojemanje telesa in splošno zavedanje samega sebe. Gradi se na podlagi izkušenj in dejanj ("čuti telo, telo se giblje"), preden se predstavi in opiše ("predstavljeno telo", risanje oseb). Z gibanjem otroci izpopolnjujejo mapiranje telesa in povečajo možnosti boljšega gibanja v prihodnosti.

Koordinacija roke in očesa

Koordinacija roke in očesa vključuje dejanja, ki nam pomagajo ciljati s celim telesom ali le delom telesa. Otroci razvijejo to veščino z mapiranjem poti, nato z uporabo rok in stopal za ciljanje večjih predmetov in tarč. Nato predmeti in tarče postajajo vse manjši, dokler ne dosežejo fine kontrole prstov: igranje klavirja, pisanje itd.

Prostorsko-časovno strukturiranje

Prostorsko-časovno strukturiranje vključuje vse, kar označuje otrokov položaj v času (prej/potem, ritmične aktivnosti, dan/noč, letni čas itd.) in prostoru (spredaj/zadaj, zgoraj/spodaj, levo/desno itd.).

Podrobneje Manj

Sestava / nasvet

Sestava
Glavni material
100% Poliester
Okvir
100% Jeklo
Navodila za pranje
Ne perite
Ne perite
Ni primereno za strojno sušenje
Ni primereno za strojno sušenje
Ne likajte
Ne likajte
Ni primereno za kemično čiščenje
Ni primereno za kemično čiščenje

Naše obveze

Garancija: 2 Let

vaše ocene

Ocene članov naše ekipe