Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
DOMYOS
8640619

Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke

47,99 €
Z davkom
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
  • Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
Zložljiva obojestranska podloga za telovadbo za malčke
Size :
Ni na voljo prek spleta

Razpoložljivost v trgovinah

Zložljiva podloga za malčke. Udobna obojestranska podloga, ki se bo odlično ujemala z notranjostjo vašega doma. Dimenzije: 1,47 m x 1,75 m x 1 cm

PREDNOSTI

Pomaga pri razvoju motoričnih veščin

Pomaga pri razvoju motoričnih veščin

Podloga je čvrsta in gosta. Odlična za otrokov razvoj.
Kompaktnost

Kompaktnost

Zložene mere: širina: 35 cm, dolžina 73,5 cm x debelina 9,5 cm.
Prijem

Prijem

Podloga ne drsi po tleh.
Lahkost

Lahkost

Teža podloge: 1,2 kg.
Lahkost uporabe

Lahkost uporabe

Enostavno ustvarite udoben in varen igralni kotiček za otroka.
Enostavno vzdrževanje

Enostavno vzdrževanje

Vodoodporen material, enostavno se čisti z milnico.

TEHNIČNE INFORMACIJE

Kako podloga spodbuja otrokov psihomotorični razvoj?

Omogoča otrokom, da izboljšajo svojo propriocepcijo. Propriocepcija je potrebna, da otrok doseže prelomnice pri psihomotoričnem razvoju. Podloga omogoča, da varno izvaja te gibe. Tako ta simulativna podloga pomaga otroku pri psihomotoričnem razvoju.
Izdelek je odobril fizioterapevt.

Glavne faze razvoja dinamičnega ravnotežja

Otroci do četrtega leta se morajo naučiti, kako nadzorovati svoje telo in se gibati v vseh smereh tako, da počasi prestavljajo noge eno pred drugo. Pri štirih letih lahko otroci hodijo tako, da postavljajo eno stopalo pred drugega na gredi, ki je široka za eno stopalo in pol. Pri šestih letih lahko otroci hodijo s postavljanjem stopal enega pred drugega, od pete proti prstom, na podlogi, ki je široka vsaj za širino njihovih stopal.

Psihomotorični razvoj

Psihomotorični razvoj otroka je odvisen od kombinacije genetike, motoričnih veščin in mentalnih sposobnosti. Izdelek lahko vpliva na otrokov psihomotorični razvoj, če podpira njegove motorične veščine. Vključuje več pogledov na motorične veščine: mapiranje telesa, dinamično koordinacijo, ravnotežje, koordinacijo rok in oči, fine motorične veščine ter časovno in prostorsko strukturiranje.

Mapiranje telesa

Mapiranje telesa se nanaša na otrokovo dojemanje lastnega telesa, ki mu omogoča, da osvoji gibe in razvije zavedanje samega sebe. Razvije se na osnovi občutkov in dejanj ("telo, ki ga občutimo, se premika"), preden se lahko predstavi in opiše ("telesna predstava, risanje osebe"). Več, kot se otrok giblje, bolj se uči fino mapirati telo in bolje se giblje.

Koordinacija roke in očesa

Koordinacija roke in očesa vključuje dejanja, ki zahtevajo ciljanje s celim telesom ali le delom telesa: Otroci razvijejo to veščino z mapiranjem poti, nato z uporabo rok in stopal za ciljanje večjih predmetov in tarč. Nato predmeti in tarče postajajo vse manjši, dokler ne dosežejo fine kontrole prstov: igrati klavir, nizati kroglice na nit, pisati.

Zavedanje časa in prostora

Zavedanje časa in prostora vključuje vse, kar obsega otrokovo dojemanje sebe v času (prej/pozneje, ritmična aktivnost, dan/noč, sezone itd.) in prostoru (spredaj/zadaj, zgoraj/spodaj, levo/desno itd.).

Video