RCR ali RCR-F: kako izbrati
Model RCR-F Pro je bil zasnovan za odlične rezultate na tekmovanjih na razgibanem ali hribovitem terenu. Posebej učinkovit je na poteh z manj kot 1500 m pozitivnega naklona na 100 km s povprečno hitrostjo od 35 do 50 km/h.
Model RCR Pro je bil zasnovan tako, da presega pričakovanja na hribovitem in gorskem terenu. Posebej učinkovit je na poteh z več kot 1500 m pozitivnega naklona na 100 km s povprečno hitrostjo od 25 do 35 km/h.
Zgodba za zasnovo: aerodinamika
Okvir RCR-F je rezultat temeljitega dela na področju aerodinamike, ki smo ga opravili z našim partnerjem in strokovnjakom za optimizacijo aerodinamike, podjetjem Swiss Side.
Imeli so le en cilj v mislih: oblikovati najhitrejše cestno kolo v paketu!
Po simulacijah CFD in preskusih v vetrovniku so končne obrise na terenu preizkusili naši profesionalni športniki. Rezultat: RCR-F je pri hitrosti 45 km/h za 13 W hitrejši od RCR.
Zgodba za zasnovo: togost in učinkovitost
Drugi vidik njegovega razvoja je togost, da bi izpolnili potrebe najzahtevnejših dirkačev in povečali zmogljivost.
V ta namen je bil zasnovan karbon Super High Module s 517 plastmi, izdelan izključno iz vrhunskih ogljikovih vlaken.
Model RCR-F je spredaj za 7 % trši od modela RCR, zato je še posebej učinkovit v hitrih fazah, kot so napadi ali sprinti.
Okvir/vilica RCR-F PRO
Okvir in vilica RCR-F Pro sta zasnovana za hitro vožnjo po razgibanem ali hribovitem terenu.
Super High Modulus plast je izdelana iz izjemnih vlaken, ki zagotavljajo največjo zmogljivost v kombinaciji z odlično stabilnostjo pri visoki hitrosti.
Ta okvir je bil razvit skupaj z ekipo World Tour Decathlon Ag2r La Mondiale in se uporablja na najdaljših progah UCI.
Bruto teža okvirja: 1010 g (velikost M).
Teža vilice: 420 g
Kokpit RCR-F PRO
Kombinacija DEDA x VR RCR-F za optimizacijo aerodinamike, togosti in ergonomije. Vložki Ergo drops za boljši oprijem na kapah krmila.Vključeno je držalo za GPS kolesarski števec - združljivo z Garminom, Wahoo in Brytonom. Možnost namestitve triatlonskih podaljškov VR x Deda. Širina krmila in dolžina stebla sta odvisni od velikosti okvirja: XXS 70-400
XS 80-400
S 90-420
M 100-420
L 110-440
XL 120-440
Upoštevajte, da so meritve širine opravljene na koncih krmila.
Skupina SHIMANO DURA ACE DI2 R9200 z merilnikom moči in hidravličnimi kolutnimi zavorami
Varovala verižnika 52/36.
Prednji menjalnik R9250.
R7150 12-stopenjski zadnji menjalnik.
DI2 R9270, 12-stopenjski prestavni mehanizem.
R9200 kaseta 11-34.
Dolžina gonilk je odvisna od velikosti okvirja: gonilki R9200 + merilec moči Dura-ace dual 9200 P,
XXS XS 165 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L in XL 175 mm.
Kolutne zavore Dura-Ace 9270
Hidravlične kolutne zavore:
Shimano R9270 ročice kolutnih zavor,
zavorni čeljusti Shimano R9270 za kolutne zavore,
Shimano R9270 160-mm sprednji zavorni disk,
Shimano R9270 140-mm zadnji kolut Shimano R7170.
Obroči Swiss Side Hadron² 625 Ultimate
Največja aerodinamična zmogljivost s pestmi DT Swiss 180 in keramičnimi ležaji SINC – kolesa HADRON² Ultimate ponujajo najboljšo aerodinamično zmogljivost.
Konstrukcija kavlja, zasnovana za optimalno ravnovesje med kotalnim uporom in aerodinamičnimi lastnostmi. Ta kolesa z višino platišča 62 mm so idealna za vožnjo po razgibanem terenu.
Teža sprednjega kolesa: HADRON² Classic 625: 848 g.
Teža zadnjega kolesa: HADRON² Classic 625: 996 g
Pnevmatike CONTINENTAL
GP 5000S TR 28 sekcijski pnevmatika na zadnji osi. Continental Aero 111 TLR 26 sekcijska sprednja pnevmatika.
Priporočamo, da pnevmatike zamenjate za tubeless s tubeless ventilom in preventivno tekočino, ki je priložena kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Sedež / sedežna opora
SRCR-F karbonska sedežna opora -15 mm.
Dolžina je odvisna od velikosti okvirja: XXS 268 mm,
XS 314 mm,
S 330 mm,
M 352 mm,
L 400 mm,
XL 410 mm.
Sedež FIZIK ARGO VENTO 00 140 mm.
Izbira velikosti
Na voljo od XS do XL.
Oglejte si podatke o geometriji in ustreznost velikosti za uporabnika na fotografijah izdelka.
Poznajte svoje mere, da boste lahko pravilno izbrali okvir in odlično nastavili tri oporne točke, da boste v celoti uživali v sedežu RCR-F.
Če je mogoče, je priporočljivo, da pred nakupom opravite preskušnjo drže.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Opozoriti vas želimo na potrebo po rednem vzdrževanju pogonskega sklopa, zlasti če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste). Z rednim vzdrževanjem boste poskrbeli za daljšo življenjsko dobo vašega pogonskega sklopa.
Priporočamo uporabo kompleta za vzdrževanje in čiščenje kolesa, referenčna številka: 8751194.
Redni pregledi verige so nujni. Lahko uporabite tester obrabe verige, referenca: 8901475
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji podatki so okvirna povprečja in se lahko razlikujejo glede na to, kako skrbno vzdržujete svoj pogonski sklop.
Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Pri slabo vzdrževani verigi lahko pride do preskokov verige, kar lahko poškoduje okvir.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust:
- Sprostite zavorni mehanizem↲ - Močno zavirajte in hkrati zategnite zavorni mehanizem↲ - Če se težava nadaljuje, pojdite v najbližjo trgovino.
Garancija
5 let za okvir in vilico. 2 leti za dele in delo, razen za obrabljive dele.