O nas

Največja veriga športne opreme na svetu.

Dve deklici se igrata in smejita – ena nosi drugo na hrbtu, medtem ko ostali fantje opazujejo in uživajo v igri, v ozadju je betonska struktura.

NAŠI PRVI
KORAKI

  • 1976 – ustanovitev podjetja in odprtje prve Decathlonove trgovine v Lilleu v Franciji
  • 1996 – razvoj prvih blagovnih znamk Decathlon Passion
  • 2013 – 60.000 zaposlenih v 730 trgovinah v 21 državah sveta
  • 2014 – Otvoritev prve trgovine v Ljubljani
  • 2014 – Prisotni smo na kar 6 lokacijah po Sloveniji

Decathlon je podjetje v družinski lasti, ustanovljeno leta 1976 z vizijo in poslanstvom, da morajo biti najboljši športni izdelki dostopni vsem. Navdihuje nas inovativna ideja: združiti vse športe pod eno streho!

Naš namen je
biti v korist ljudem.

"Športna oprema dostopna vsem – več kot 70 športov pod eno streho, več kot 60.000 izdelkov in 20 passion blagovnih znamk po dostopnih cenah in vrhunski kakovosti. Več kot 2000 trgovin v 70 državah ter skoraj 100.000 strastnih ljudi!"

Uspešni smo športniki in športnice ter imamo radi šport. Sanjamo o tem, da bi svoje navdušenje delili z največjim možnim številom ljudi.

Poslanstvo našega podjetja je: na trajnosten način omogočiti vsem dostop do užitka in koristi športa. Naši temelji temeljijo na štirih vrednotah – vitalnost, odgovornost, pristnost in velikodušnost.

Okrog športa gradimo in ustvarjamo skupnosti, še posebej pa si prizadevamo približati šport otrokom ter pokazati, kako je lahko vzvod za družbeni učinek in dobrobit z vključevanjem in integracijo oseb s težavami.

Oseba postavlja moder šotor znamke Quechua na travnati površini v naravi, z gorsko pokrajino in drevesi v ozadju.

INOVACIJE

Inovacije so ena naših temeljnih strategij. Z njimi ustvarjamo naše izdelke in storitve. Navdih za inovacije prihaja iz naše ljubezni do športa. V središču našega inovativnega pristopa ste vi – športni uporabniki. Želimo, da je šport še bolj dostopen, zato se za to trudimo vsak dan.

Naše velike in majhne inovacije razvijamo premišljeno, da bi šport znova postal vir užitka. Z vlaganjem v inovativne ideje služimo našemu skupnemu poslanstvu. Poslušamo vaše predloge, da bi vsak izdelek naredili dostopnejši in prijetnejši za uporabo. V našem raziskovalnem centru preučujemo človeško telo v gibanju ter na tej podlagi razvijamo obstoječe ali ustvarjamo nove izdelke.

Perspektivni pogled na mizo z materiali, vključno z belim rolko, raznobarvnimi materiali, plastičnimi delci in različnim orodjem, kot sta vedro in posoda.

TRAJNOSTNI RAZVOJ

Zavedamo se vpliva, ki ga ima naše delovanje na naše igrišče – planet. Varovanje okolja je pomemben korak v našem poslovanju in trajnostnem razvoju ter ena naših ključnih zavez.

Zavezani smo k temu, da bo do leta 2026 kar 100 % naših izdelkov zasnovanih z manjšim okoljskim vplivom – za kar 40 %. Da bi se učinkovito soočili z izzivi trajnostnega razvoja, smo oblikovali načrt, osredotočen na tri glavna področja: razvoj ljudi, varovanje narave in ustvarjanje trajnostne vrednosti.

Delimo ustvarjeno vrednost. Ljubitelji športa. Igralci v ekipi. Vse ravni znanja. Mi smo Decathlon.

Nova ambicija,
nova identiteta

Ponosno vam predstavljamo novo identiteto Decathlona.

Vsi smo izjemno navdušeni in ponosni, da lahko z vami delimo novo poglavje Decathlona. Ta bo mnogim po svetu pomagal doživeti čarobnost športa. V Decathlonu verjamemo, da ima šport ključno vlogo pri ustvarjanju bolj zdrave in srečnejše družbe. Šport nam pomaga znova vzpostaviti stik s svojo človečnostjo, s planetom in s svojimi lastnostmi. Zato smo se za trenutek vprašali, kdo v resnici želimo biti in zakaj kot organizacija sploh obstajamo.

Več informacij
Zunanji pogled na Decathlon trgovino v urbanem okolju, z velikimi izložbami s športnimi prizori, sodobno fasado in logotipom na vrhu.