O nas
Največja veriga športne opreme na svetu.

NAŠI PRVI
KORAKI
- 1976 – ustanovitev podjetja in odprtje prve Decathlonove trgovine v Lilleu v Franciji
- 1996 – razvoj prvih blagovnih znamk Decathlon Passion
- 2013 – 60.000 zaposlenih v 730 trgovinah v 21 državah sveta
- 2014 – Otvoritev prve trgovine v Ljubljani
- 2014 – Prisotni smo na kar 6 lokacijah po Sloveniji
Decathlon je podjetje v družinski lasti, ustanovljeno leta 1976 z vizijo in poslanstvom, da morajo biti najboljši športni izdelki dostopni vsem. Navdihuje nas inovativna ideja: združiti vse športe pod eno streho!
Naš namen je
biti v korist ljudem.
"Športna oprema dostopna vsem – več kot 70 športov pod eno streho, več kot 60.000 izdelkov in 20 passion blagovnih znamk po dostopnih cenah in vrhunski kakovosti. Več kot 2000 trgovin v 70 državah ter skoraj 100.000 strastnih ljudi!"
Uspešni smo športniki in športnice ter imamo radi šport. Sanjamo o tem, da bi svoje navdušenje delili z največjim možnim številom ljudi.
Poslanstvo našega podjetja je: na trajnosten način omogočiti vsem dostop do užitka in koristi športa. Naši temelji temeljijo na štirih vrednotah – vitalnost, odgovornost, pristnost in velikodušnost.
Okrog športa gradimo in ustvarjamo skupnosti, še posebej pa si prizadevamo približati šport otrokom ter pokazati, kako je lahko vzvod za družbeni učinek in dobrobit z vključevanjem in integracijo oseb s težavami.

INOVACIJE
Inovacije so ena naših temeljnih strategij. Z njimi ustvarjamo naše izdelke in storitve. Navdih za inovacije prihaja iz naše ljubezni do športa. V središču našega inovativnega pristopa ste vi – športni uporabniki. Želimo, da je šport še bolj dostopen, zato se za to trudimo vsak dan.
Naše velike in majhne inovacije razvijamo premišljeno, da bi šport znova postal vir užitka. Z vlaganjem v inovativne ideje služimo našemu skupnemu poslanstvu. Poslušamo vaše predloge, da bi vsak izdelek naredili dostopnejši in prijetnejši za uporabo. V našem raziskovalnem centru preučujemo človeško telo v gibanju ter na tej podlagi razvijamo obstoječe ali ustvarjamo nove izdelke.

TRAJNOSTNI RAZVOJ
Zavedamo se vpliva, ki ga ima naše delovanje na naše igrišče – planet. Varovanje okolja je pomemben korak v našem poslovanju in trajnostnem razvoju ter ena naših ključnih zavez.
Zavezani smo k temu, da bo do leta 2026 kar 100 % naših izdelkov zasnovanih z manjšim okoljskim vplivom – za kar 40 %. Da bi se učinkovito soočili z izzivi trajnostnega razvoja, smo oblikovali načrt, osredotočen na tri glavna področja: razvoj ljudi, varovanje narave in ustvarjanje trajnostne vrednosti.
Delimo ustvarjeno vrednost. Ljubitelji športa. Igralci v ekipi. Vse ravni znanja. Mi smo Decathlon.
Nova ambicija,
nova identiteta
Ponosno vam predstavljamo novo identiteto Decathlona.
Vsi smo izjemno navdušeni in ponosni, da lahko z vami delimo novo poglavje Decathlona. Ta bo mnogim po svetu pomagal doživeti čarobnost športa. V Decathlonu verjamemo, da ima šport ključno vlogo pri ustvarjanju bolj zdrave in srečnejše družbe. Šport nam pomaga znova vzpostaviti stik s svojo človečnostjo, s planetom in s svojimi lastnostmi. Zato smo se za trenutek vprašali, kdo v resnici želimo biti in zakaj kot organizacija sploh obstajamo.
Več informacij