
Nova ambicija,
nova identiteta,
novo pozicioniranje.
Verjamemo, da ima šport ključno vlogo pri ustvarjanju bolj zdrave in srečnejše družbe ter nas povezuje s planetom in našim lastnim potencialom. Zato smo razvili novo strategijo z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje, pospešitve trajnostnega razvoja in modernizacije našega poslovanja. Želimo omogočiti čim več ljudem, da doživijo čarobnost športa ter skupaj gradimo boljšo in aktivnejšo prihodnost.
Decathlon svojo ponudbo poenostavlja za lažje razumevanje, hkrati pa nudi najboljšo opremo, ki zadovoljuje potrebe vseh kupcev. Osredotočeni smo na ustvarjanje najboljših športnih izkušenj za vse – ne glede na to, ali šport dojemate kot tekmovanje in dosežke ali kot način, kako ostati fit in zdrav.
Naš načrt

Novi logotip, ki vas navdihuje
Našo preobrazbo začenjamo z novim logotipom, ki vas bo navdihnil. Ta simbol predstavlja našo zavezanost prenovi in inovacijam, da bi vam zagotovili še boljšo nakupovalno izkušnjo.

Prenovljena spletna trgovina
Nadgrajujemo našo spletno trgovino, da bo še bolj privlačna in uporabna za vas. Pričakujte svež videz, ki vam bo olajšal iskanje in nakup izdelkov iz udobja vašega doma.

Osvežene fizične trgovine
V prihajajočem obdobju bomo prenovili obstoječe trgovine, da bi se še bolje prilagodile vašim potrebam. Uživajte v izboljšanem ambientu med raziskovanjem naše široke ponudbe izdelkov.

Nova izkušnja v prihodnjih trgovinah
Vse prihodnje trgovine bodo zasnovane povsem na novo – z vami v mislih. Pripravite se na nepozabno nakupovalno izkušnjo, ki bo odražala našo predanost kakovosti in inovacijam, ki jih želite.

Move People Through the Wonders of Sport
Tisto, kar se je začelo kot sanje prijateljev, je danes globalno podjetje z več kot 100.000 člani ekipe in več kot 1700 trgovinami v 70 državah, ki ponuja športno opremo za 80 različnih športov. Športna blagovna znamka, namenjena tako začetnikom kot tudi naprednim uporabnikom.
Za naše duševno in fizično zdravje svet danes potrebuje šport bolj kot kdaj koli prej. V okviru našega North Stara imamo čudovit cilj – Move People Through the Wonders of Sport.
Te besede nosijo veliko pomembnih pomenov.
Move – fizično pomagati ljudem živeti aktivno življenje, čustveno prispevati k veselju in povezovanju ljudi ter vedenjsko spodbujati trajnostne navade.
People – dostopno vsem ljudem, na vseh ravneh. Od začetnikov do naprednih športnikov. Danes imamo tehnologijo, ki nam omogoča izdelavo konkurenčnih izdelkov svetovnega razreda.
Wonders of Sport – prinašajo čarobnost, ki vam omogoča, da stvari počnete na svoj način, navdušenje nad sodelovanjem ali dosežki – šport vam približujemo na vključujoč način.
Osredotočeni smo na uporabniško izkušnjo, ki presega same izdelke in ponuja celostno športno doživetje. Razvijamo nove načine interakcije, da kupce popeljemo na nepozabno potovanje.
Trajnost je ključna – ustvarjamo krožne poslovne modele, ponovno oblikujemo izdelke z okoljskim poudarkom in uporabljamo inovativne materiale, da zmanjšamo vpliv na okolje in zagotovimo šport tudi prihodnjim generacijam.
Z modernizacijo in digitalizacijo celotnega procesa – od ideje do ponovne uporabe – postajamo agilnejši in prilagodljivejši svetu, ki se nenehno spreminja.
Vse to ne bi bilo mogoče brez naših ljudi. Njihova strast in ustvarjalnost nam pomagata uresničiti cilj: omogočiti šport vsem in narediti svet srečnejši in bolj zdrav kraj.

"Danes je poseben trenutek v zgodovini in prihodnosti Decathlona. Svet potrebuje šport bolj kot kadar koli prej. Šport povezuje ljudi ter pripomore k izboljšanju njihovega fizičnega in duševnega zdravja. V Decathlonu želimo imeti pozitiven vpliv na ljudi, družbo in naš planetarni tim – želimo sprožiti gibanje skozi šport. Ponosna sem, da lahko skupaj s soigralci delam na poslanstvu North Star – naši zvezdi vodnici, ki določa našo smer in ambicije."
Neverjetno je opazovati, kako se naša raznolika skupnost povezuje in praznuje tisto, kar nas dela edinstvene: opolnomočenje vsakega posameznika, da se ukvarja s športom po svojih lastnih pogojih. Prepričana sem, da se bo naša ambiciozna strategija uresničila in da bo Decathlon postal vodilna, edinstvena in zaupanja vredna športna blagovna znamka."
Barbara Martin-Coppola,
generalna direktorica Decathlon United

Naša nova identiteta
blagovne znamke.
Novi logotip sestavljata dva elementa – naš besedni znak in naš novi simbol, znan kot orbita. Ta simbolizira goro, jadro, val ali celo utrip srca. Vrh na koncu orbite predstavlja gibanje proti novim višinám.
Kot simbol odprtosti nov Decathlonov logotip omogoča vsakomur, da ga razume na svoj način: bodisi kot simbol dostopnosti, visoke zmogljivosti, inovacije ali pozitivnega vpliva na okolje.
Naš novi odtenek modre odraža energijo in verodostojnost Decathlona kot športne blagovne znamke. A naš novi vizualni identitet sega dlje od samega logotipa.
Temelji na modularnosti in se prilagaja različnim športom ter uporabnikom – od začetnikov do profesionalcev. Prenaša veselje, čustva in spodbuja vključenost, s ciljem, da šport postane dostopen vsem.




Ready To Play?
Vprašanje, ki se postavlja, je: Ready To Play?
To je povabilo sodelavcem, kupcem in svetu, da sprejmejo tisto, kar vsi nosimo v sebi – tisti občutek, ki ga poznamo že od rojstva.
Ni pomembno, koliko ste stari, koliko imate premoženja, kako močni ste ali v kakšni formi ste.
To vas žene naprej – v športu in v življenju – z več energije in užitka.
Nič vas ne bi smelo ustaviti, in skupaj z Decathlonom ter našo predanostjo k ustvarjanju športa za vse, vas tudi nič ne bo.
Torej, Ready To Play?
