Izbira velikosti
Na voljo v 2 velikostih:
Velikost S/M: od 145 cm do 174 cm višine.
Velikost L/XL: od 175 cm do 195 cm višine.
Če ste med dvema velikostima: Izberite manjšo velikost za lažje upravljanje in udobje (bolj zravnan hrbet). Izberite večjo velikost za bolj stegnjen položaj (primernejše za višje hitrosti).
0, 1, 2 ali 3: izberite svoj način pomoči
Način hoje - pomoč ob potiskanju kolesa.
Način 0 - pomoč izklopljena.
Način 1: pomoč do 17 km/h, domet baterije do 90 km v normalnih pogojih.
Način 2: pomoč do 22 km/h, domet baterije do 70 km v normalnih pogojih.
Način 3: pomoč do 25 km/h, domet baterije do 50 km v normalnih pogojih. (Prosimo, upoštevajte: domet baterije bo znatno zmanjšan v primeru daljše uporabe).
Motor
Brezkrtačni 250-vatni motor v osi zadnjega kolesa. 30Nm navora.
Baterija
Litij-ionska 36v 11.6 Ah (418Wh).
Priložena 2 ključa za zaklepanje. Čas polnjenja: 6,5 ur.
Teža: 2,64 kg.
Priporočamo ponovno polnjenje baterije po vsaki uporabi.
Za preklop v način spanja: pritisnite gumb stop/start za 10 sekund, dokler se LED lučka ne ugasne.
Garancija baterije je 2 leti ali 500 ciklov (1 cikel = 1 polnjenje + 1 polno praznjenje ali dve 50-% polnjenji + dve 50-% praznjenji).
Osvetljen zaslon s kontrolami
LCD zaslon, osvetljeno ozadje za dobro vidljivost podnevi in ponoči. Prikazuje: hitrost, trenutna in skupna razdalja, preostala baterija in način.
Za dostopanje do podatkov pritisnite gumb Walk/Stop.
USB vhod za polnjenje pametnega telefona.
Okvir s popolnim vzmetenjem za lahkotno vožnjo
Naši inženirji so zasnovali ta hibriden aluminijski okvir z znižano geometrijo za lažje stopanje na kolo. Okvir je udobnejši kot kdajkoli prej. Kolo je opremljeno s sprednjo vzmeteno vilico Suntour (1 1/8'' jeklena os) s 63-mm hodom in zadnjo vzmetjo. Za prilagajanje zadnjega vzmetenja obrnite zaklepno kolesce, ki se nahaja neposredno zanjim (mogoče narediti brez orodja).
Menjalniki in pogon: uživajte v hitrosti
7 prestav, med katerimi prestavljate enostavno z ročico.
Podrobno:
Shimano TZ 500 7-stopenjski zadnji verižnik s prostim tekom.
Enojni verižnik: 38 zob. Zobata kolesa: 14 / 28.
- Protikorozijska veriga. Zadnji menjalnik: SRAM X3.
- Menjalna ročica Sram Trigger x - 3. Obroč proti snemanju verige.
Hibridne pnevmatike Dajte gumo na cesto
Kolo je opremljeno s hibridnimi cestnimi pnevmatikami. Priporočen tlak je najmanj 3,0 bar in največ 4,0 bar (podrobnosti na bočnici).
Dimenzije:
- velikost S/M: 26 x 1,75.
- velikost L/XL: 28 x 1,75.Prednost: zračnica, ki se ob predrtju zatesni sama.
Obroč z dvoprekatno steno
Podajte se na dogodivščino s kolesom Original 920 E z aluminijskimi platišči z dvojno steno.
Za prevažanje kolesa je zasnovan sistem hitrega odpuščanja prednjega kolesa. Sprednje in zadnje kolo s 36 naperami. Premer kolesa: - velikost S/M: 26 palcev,- velikost L/XL: 28 palcev.
Varno zaviranje
Dve gumici V-zavor za učinkovito zaviranje.
V-zavore so sestavljene iz čeljusti, ki prenašajo več ali manj pritiska na obroč za upočasnitev ali zaustavitev vrtenja koles. Aluminijske zavorne ročice.
Krmilo / nosilec krmila / krmiljenje: ohranite nadzor
Poldvignjeno jekleno krmilo (620 mm). 1-palčni aluminijski nosilec, dolg 90 mm, prilagodljiv in nagiben. B'Twinove ergonomske ročke.
Sedež: naj vam bo udobno
Ker je pomembno, da je sedež med vožnjo prilagojen vašemu položaju, je ekipa zasnovala ekskluzivni sedež Ergofit.
Sedežna opora iz aluminija z oznakami za lažje prilagajanje. Velikost objemke: 32 mm.
Premer sedežne opore: 27,2 mm.
Hitra nastavitev sedeža brez orodja.
Gonilke/pedali
Kolo ima plastične pedale. 170-mm aluminijska gonilka.
38-zobi aluminijski verižnik.
Plastični ščitnik verižnika.
Dodatki
Kolo je opremljeno z zvoncem, lučmi (sprednja/zadnja), odsevniki na kolesih in pedali. Odvisno od vrste dodatka in velikosti kolesa, je okvir združljiv s: - sedežno torbo,
- zadnjim prtljažnikom,
- sprednjim prtljažnikom.
To kolo ni združljivo z otroškim sedežem, ne glede na način pritrditve, niti z nobeno vrsto dvojne torbe (enojne torbe so združljive).
Za več informacij se obrnite na prodajalca.
Razlika z modelom Original 900E
Kolo 920E ima nov komplet elektronike. Modela 900 in 920 imata enak motor in baterijo. Kljub temu je življenjska doba modela 920 daljša.
Kako je to mogoče? Model 900 je zasnovan, da z vsakim obratom pedalov odda veliko energije. To je povzročalo zatikanje med poganjanjem in neizrabljeno energijo. Model 920 zagotavlja energijo bolj gladko, zato je udobnejši za vožnjo in ne gre v nič toliko energije motorja.