Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Bež žensko cestno kolo EDR 105
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
VAN RYSEL
8788117

Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)

2.899,99 €
Z davkom
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Bež žensko cestno kolo EDR 105
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
  • Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
Rdeče cestno kolo EDR 105 (12-stopenjsko)
Size :
Ni na voljo prek spleta

Razpoložljivost v trgovinah

To izjemno zmogljivo cestno kolo z okvirjem EDR (EnDuRance) je zasnovano za najdaljše vožnje.

PREDNOSTI

Učinkovitost

Učinkovitost

Nov skupinski komplet Shimano 105, 12 hitrosti in obroči Fulcrum Racing 3DB.
Lahkost

Lahkost

Visoko modularni okvir in vilice.
Moč zaviranja

Moč zaviranja

Močne in natančne hidravlične zavore z diskom.
Teža

Teža

8 kg pri velikosti M, brez pedal.

Navodila


TEHNIČNE INFORMACIJE

EDR Kolesa

Linija EDR je Van Ryselova linija za vzdržljivost. Vendar ne pozabite, vztrajnost in hitrost se ne izključujeta. To je izziv, ki ga je naša ekipa oblikovalcev sprejela, ko so snovali novo linijo. EDR okvirji so odličen odgovor za tekmovalne kolesarje, ki iščejo kolo, ki bo enako učinkovito v gorah kot na ravnejših cestah. Ta odlična kombinacija čvrstosti, majhne teže in udobja vam omogoča, da presežete svoje pretekle rekorde.

Okvir in vilice EDR

Kolo tehta le 890 gramov (velikost M). Okvir in vilica sta izdelana iz visoko modularnih karbonskih vlaken, ki zagotavljajo odlično čvrstost, zato je odzivno na vsak pospešek. Teža vilice: 382 g. Zasnova iz vlaken bo zadovoljila tudi najzahtevnejše kolesarje tako na ravnih terenih kot tudi vzponih. Pogonska os Press-fit 86 in Di2 združljiv okvir.

Krmilo in nosilec krmila Deda Zero 2

Krmilo Deda Zero 2: krmilo ima geometrijo RHM ("rapid hand movement") in aerodinamičen presek, zato je preprosto in udobno. Izdelano je iz lahke zlitine 6061 za zanesljivost in trpežnost.
Širina od enega konca do drugega:
XS/S: 400 mm; M / L / XL:
420 mm.
Nosilec krmila Deda Zero 2.
Dolžina nosilca: XS: 90 mm,
S: 100 mm,
M: 110 mm, L: 120 mm, XL:
130 mm.

Shimano 105, 12-stopenjski pogonski sistem.

Mehanski skupinski sklop Shimano 105, 12 hitrosti.
Pogonski sklop za vse kolesarje z razmerji, ki odpirajo vrata na vse vzpone.
Ročice Shimano R7120: z bolj kompaktnimi in udobnimi ročaji, ki so primerni za moške in ženske v vsakem položaju.
Prednji menjalnik FD R7100 (110 g).
RD R7100 zadnji menjalnik (205 g).

Verižnik/kaseta Shimano R7100

Shimano R7100 50 x 34 dvojni verižnik.
Dolžina gonilke:
XS, S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm. Zadnji verižnik: Shimano R7100 11 x 34,
11/12/13/14/15/17/19/21/24/27/30/34.

Kolutne zavore R7170 (1)

Zavorne čeljusti Shimano BR-R7170 so opremljene z najnovejšimi tehnologijami Shimano za tekoče in učinkovito zaviranje. Ta zavorni sistem kolesarjem omogoča še učinkovitejše zaviranje na običajnih poteh.
Zaradi večjega območja modulacije je lažje uporabiti pravo stopnjo zaviranja. Zavorne ploščice so za 10 % bolj narazen, da se prepreči drgnjenje, da jih je lažje odstraniti in da se olajša odzračevanje.
Sprednji kolut: 160 mm
Zadnji kolut:140 mm.

Kolutne zavore R7170 (2)

Tehnične lastnostiČeljustne zavore: BR-R7170 flat mount, 2 bata: toge, kompaktne in aerodinamične.
- Enako dobra zavorna učinkovitost v suhih in vlažnih razmerah.
- Združljive z ročici ST-R7120 in ST-R7170.
- Vključene ploščice: L04C, iz smole. Združljivost s kolutom:
140 mm do 160 mm.
- Priporočeni kolut: SM-RT70.
Priporočeno mazivo za zavore: mineralno olje Shimano.

Tubeless platišča Fulcrum Racing3 DB (1)

Platišča so izdelana s tehnologijo, zasnovano, da izboljša zmogljivost v različnih situacijah ter uspešno postavlja nov standard zadovoljstva in zanesljivosti. Zagotavljajo izjemno kotalno učinkovitost po zaslugi stožičastih in lijakastih ležajev, obenem pa ostajajo udobna po zaslugi jeklenih naper, ki zagotavljajo za več kot 25 % več kapacitete blaženja v primerjavi z modelom Racing Zero.

Kolesa FULCRUM RACING 3 DB tubeless (2)

Širina platišča: Prednje: 23,8 mm. Tip platišča: pnevmatika. Višina platišča: 28 mm. Teža (par): 1660 g. Prednje napere: 21 (7 levih, 14 desnih), zadnje: 21 (14 levih, 7 desnih). Ležaji: stožičast/lijakast sistem, nastavljivi. Pesto: aluminijast, flanša z aluminijem. Telo srednjega pogona:Shimano/SRAM 10/11 prestav.
Največja teža kolesarja: 109 kg.

Pnevmatike Hutchinson Fusion 5 Performance

Velikost: 700 x 25 C. Dve leti razvoja in raziskav ekip pri Hutchinsonu sta obrodili rezultat v obliki gume ElevenSTORM®, ki zadovoljuje pet glavnih kriterijev učinkovitosti vrhunskih pnevmatik: oprijem, kotalne učinkovitosti, trpežnosti, odpornosti na predrtje in udobja. Ta različica zagotavlja odlično razmerje za vse kolesarje, ki si želijo hitrejše vožnje. V kombinaciji s trakom Kevlar pod tekalno plastjo vam omogoča brezskrbno vožnjo do več kot 4000 km. Tubeless Ready.

Presek pnevmatike

Okvir je združljiv s pnevmatikami s presekom do 28 mm.

Sedež / sedežna opora

Fizik Antares R5 Black. 27,2-mm karbonska sedežna opora.

Pedali

Pedali brez zapenjanja niso priloženi.

Vzdrževanje pogonskega sklopa

Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.

Življenjska doba pogonskega sklopa


Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.

Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.

Utekanje in servisiranje zavor

Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.

Utekanje in servisiranje zavor (2)

Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.

Opozorilo in prilagajanje

Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se vaš kolut dotika, sledite tem navodilom za ponovno poravnavo kolesa in čeljusti: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os kolesa,
- če se kolut ponovno dotakne, boste morali storiti isto, medtem ko zrahljate čeljust,
- če se težava nadaljuje, obiščite trgovino.