Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
VAN RYSEL
8872072

Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2

5.499,99 €
Z davkom
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
Color :
Size :
Ni na voljo prek spleta

Razpoložljivost v trgovinah

Kolo je zasnovano za dirkače, za katere so aerobalans, lahkotnost in togost prava strast.RCR pomeni "dirkač", ker je točno temu namenjen.

PREDNOSTI

Učinkovitost

Učinkovitost

100-% karbonski visokomodularni okvir in vilica.
Aerodinamika

Aerodinamika

Okvir in vilica sta testirana in odobrena v vetrovniku.
Lahkost

Lahkost

7,2 kg v velikosti M (ko je opremljeno s TLR).
Navor

Navor

Kolo, opremljeno z merilnikom moči Stages Cycling.
Moč zaviranja

Moč zaviranja

Hidravlične kolutne zavore za močno in postopno zaviranje!

TEHNIČNE INFORMACIJE

Serija RCR

Serija RCR je prava poslastica za kolesarje, ki želijo popolno kolo brez kompromisov. Za to kolo je bila zmogljivost naša prednostna naloga. Prečni prerezi vsake cevi so bili izračunani tako, da so čim bolj učinkoviti pri glavnih kotih vetra (-15°/+15°). To kolo spada v kategorijo aero-light: ugotovili smo, da je zaradi optimalnega ravnovesja lahkosti, togosti in aerodinamike to kolo izjemno. Če iščete kolo, ki je zasnovano za zmagovanje na dirkah, izberite RCR!

Kakšna je razlika med RCR in RCR PRO?

Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCR uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCR PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCR PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.

Podrobneje o okvirju

Okvir RCR tehta 790 g (barvan) v velikosti M.
Vilica RCR tehta 380 g (barvana) v velikosti M.

Na okvir lahko namestite pnevmatike do širine 32 mm. Možna so manjša odstopanja teže glede na barvo (+/- 50 g).

Povezovalni deli kolesa

Dele krmilnih ležajev smo pametno integrirali tako, da RCR gladko krmili, hkrati pa je enostaven za vzdrževanje. DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO: nosilec je lahek, a dovolj tog,
XS: 80 mm,
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm.
XL: 120 mm

DEDA SUPERZERO RS krmilo (karbon)

Meritev od roba do roba (npr.: 400 krmilo, ki se meri med aksli = a 420 mm Deda krmilo)
Širina med aksli:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm

Pogonski sklop Shimano Ultegra DI2 + senzor moči Stages

Kolo je opremljeno s pogonskim sklopom SHIMANO ULTEGRA DI2 12S.Merilnik moči je obvezen za kolesarje, ki želijo načrtovati svoj trening, da bi se izboljšali. Senzorje Stages Cycling smo izbrali zaradi njihove zanesljivosti in odlične natančnosti. To je senzor moči stopnje (leva gonilka).

Skupna teža pogonskega sklopa: 2717 g.

Pogonski sklop Shimano Ultegra 12S

Prestavna ročica: SHIMANO ULTEGRA R 8170.
Prednji menjalnik: SHIMANO ULTEGRA R8150. Zadnji menjalnik: SHIMANO ULTEGRA R 8150 (največ 34 zob).

Kasetni verižnik: SHIMANO ULTEGRA R8100 11/34.
Pogonski ležaj: Shimano R8100 52/36.

Dolžina gonilke za velikosti kolesa:
XS/S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L: 175 mm.

Veriga Shimano 12S.

Vzdrževanje pogonskega sklopa

Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.

Življenjska doba pogonskega sklopa


Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.

Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.

Kolutne zavore

Kolutne zavore SHIMANO ULTEGRA RTCL 800 s 160-mm kolutom spredaj in 140-mm kolutom zadaj. Kolutne zavore ULTEGRA so hidravlične. To vam omogoča progresivnejše in močnejše zaviranje. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.

Vzdrževanje hidravličnih zavor

Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.

Opozorilo in prilagajanje

Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj.
Če se rotor dotika blazinic, ponovno poravnajte čeljust:

- Močno zavirajte in hkrati zategnite čeljust
- Če težave ne odpravite, pojdite v najbližjo trgovino.

Obroči Swiss Side Hadron² 500 Classic

Swiss Side na podlagi izkušenj iz F1 združuje švicarsko inženirsko spretnost z najboljšimi sestavnimi deli in ponuja najzmogljivejša kolesa na trgu. Zagotavljajo minimalen upor in neprekosljivo stabilnost v vetru.

SWISS SIDE HADRON² 500 CLASSIC Hyperglide.
Vrhunski ležaji iz nerjavečega jekla.

Pesta Swiss Side 370.

Globina: 50 mm.
Notranja širina: 20 mm.
Teža: 1640 g.

Pnevmatika Continental GP 5000S TLR

S pnevmatikami Continental GP5000 S, tubeless ready, lahko vozite hitreje, udobneje in s še večjo odpornostjo proti predrtju.

700 x 28C: tlak med 4 in 6,5 bar.

280 g.

Brez zračnice ali z njo

Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.

Položaj

Karbonska sedežna opora RCR (mm).
Mere glede na velikost kolesa:
XXS: 271, XS: 316
S: 331, M: 356,
L/XL: 406.

Sedež FIZIK ARGO VENTO R5 ali sedež FIZIK ANTARES R5, odvisno od izvedbe.
Ti dirkalni sedeži, razviti v sodelovanju s profesionalnimi dirkači, imajo kratek nos za spodbujanje stabilnosti in razbremenitev pritiska na predel mehkih tkiv.
Teža: 225 g (140 mm).

Pedali

Prodaja se brez pedalov.

Velikost

Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.

Video