Modro cestno kolo RCR-F PRO SRAM FORCE AXS E1
-
Prevzem v Decathlonu
Stanje -
Prevzem v bližini
Stanje -
Dostava na dom
Stanje
Cannot ship to ()
To kolo je bilo zasnovano za dirkače, ki so obsedeni z doseganjem popolnega ravnovesja aerodinamike, teže in togosti. RCR pomeni "dirkač".
To je naše najbolj dovršeno kolo do zdaj. Zasnovali in testirali so ga aerodinamiki in ponuja popolno ravnovesje med čisto zmogljivostjo in užitkom.
PREDNOSTI

Aerodinamika
Okvir in vilice preizkušene v vetrnem tunelu.

Majhna teža
7,5 kg v velikosti M (tubeless).

Natančnost
Skupina Sram Force AXS E1 z merilcem moči.

Učinkovitost
100-% karbonski visokomodularni okvir in vilica.
TEHNIČNE INFORMACIJE
Serija RCR
Serija RCR je prava poslastica za kolesarje, ki želijo popolno kolo brez kompromisov. Za to kolo je bila zmogljivost naša prednostna naloga. Prečni prerezi vsake cevi so bili izračunani tako, da so čim bolj učinkoviti pri glavnih kotih vetra (+/-15°). To kolo spada v kategorijo »lahkih aerodinamičnih« koles, ki zagotavljajo popolno ravnovesje med težo, togostjo in aerodinamiko ter zagotavljajo izjemno kolo. Če želite kolo, zasnovano za zmagovanje na dirkah, ne iščite drugega.
Kakšna je razlika med RCR in RCR PRO?
Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCR uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCR PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCR PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.
Podrobneje o okvirju
Okvir RCR tehta 790 g (barvan) v velikosti M.
Vilica RCR tehta 380 g (barvana) v velikosti M.
Na okvir lahko namestite pnevmatike do širine 33 mm. Možna so manjša odstopanja teže glede na barvo (+/- 50 g). Opomba: Karbonski okvirji ne smejo biti pritrjeni na zgornjo cev, sedežno cev in spodnjo cev z objemko (stojalo v delavnici, nosilec za kolo). Karbon je zelo tog material, vendar ne prenese stiskanja.
Na izbiro je več zaključnih obdelav
Odvisno od skupinskega nabora in konfiguracije koles lahko izbirate med različnimi zaključki, tako da se lahko vozite z modelom, ki ste ga oblikovali sami.
Okvirja RCR in Pro sta izdelana iz surovega karbona z mat lakom. To pomeni, da so ogljikova vlakna vidna, saj niso prekrita z barvo. Vsak okvir je edinstven, saj je 450 kosov ročno laminiranih v kalupu, kar prihrani do 100 g.
Povezovalni deli kolesa
Dele krmilnih ležajev smo pametno integrirali tako, da RCR gladko krmili, hkrati pa je enostaven za vzdrževanje. DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO: nosilec je lahek, a dovolj tog,
XS: 80 mm,
S: 90 mm,
M: 100 mm,
L: 110 mm.
XL: 120 mm
DEDA SUPERZERO RS krmilo (karbon)
Meritev od roba do roba (npr.: 400 krmilo, ki se meri med aksli = a 420 mm Deda krmilo)
Širina med aksli:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm
Pogonski sklop Sram Force AXS E1 in merilnik moči Quarq
Kolo RCR je opremljeno s kompletom skupin SRAM Force eTap AXS in merilnikom moči Quarq. Merilnik moči je obvezen za kolesarje, ki želijo načrtovati svoj trening, da bi se izboljšali. Skupna teža pogonskega sklopa: 2920 g z merilnikom moči.
Elektronska skupina ima dve ločeni bateriji (eno za vsak menjalnik). Z aplikacijo SRAM lahko nastavite svoje kolo in si ogledate podatke svojih voženj.
Pogonski sklop SRAM Force AXS E1
Prestavna ročica: Force AXS HRD E1.
Prednji menjalnik: Force AXS E1.
Zadnji menjalnik: Force Etap AXS E1 MAX 36T.
Kaseta: Force XG 1270 E1 10-36.
Gonilke: FORCE E1 DUB PM 48/35 zob.
Dolžina gonilke po velikosti:
XS: 165
S: 170 mm,
M: 172,5 mm.
L/XL: 175 mm.
Veriga SRAM FORCE.
Elementi Sram se enostavno zamenjajo, saj sta seriji Force in Rival združljivi.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Kolutne zavore
Kolutne zavore SRAM Force E1 s 160 mm koluti spredaj in 140 mm zadaj.Zavore Sram Force E1 so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust:
- Sprostite zavorni mehanizem↲ - Močno zavirajte in hkrati zategnite zavorni mehanizem↲ - Če se težava nadaljuje, pojdite v najbližjo trgovino.
Kolesa Zipp 303 SW
Obroč 303 iz ZIPP je bil izpopolnjen za večjo zmogljivost. 100-% karbonski obroč brez kavljev. Ima globino 40 mm, tako kot prejšnja različica, vendar ima tudi prednosti novega pesta ZR1, ki je bolj gladko in ustvarja manj trenja pri prostem teku. Z notranjo širino 25 mm lahko podpira pnevmatike s premerom 30 mm ali več. Tlak med 3 in 5 bari (največ).
Pnevmatika Continental GP 5000 S TR (30 mm)
Pnevmatika GP 5000S TR premera 30 mm. Priporočilo: pretvorite svoje pnevmatike na tubeless (brez zračnice) z ventilom za pnevmatike brez zračnice in preventivno tekočino, ki sta priložena temu kolesu:
pnevmatike brez zračnice so udobnejše in bolj zmogljive, poleg tega se lahko ob manjših udarcih same popravijo.
Seveda morate v kompletu za popravilo vedno imeti tudi zračnico za primer, da bi pnevmatiko preluknjali v večjem obsegu.
Pomembno/varnost
Kolesa Zipp zadrgo veljajo za »brezkaveljna«, saj nimajo kavljev, ki bi pnevmatiko držali v obroču. Tlak je tisti, ki drži pnevmatiko tesno ob obroču. Upoštevati morate največji tlak, ki ga priporoča Zipp – nikoli ne presezite 5 barov, sicer lahko pnevmatika izskoči.
Položaj
RCR karbonska sedežna opora -15 mm
Sedež FIZIK ARGO VENTO R5 ali FIZIK ANTARES R5, odvisno od različice.
Ti dirkalni sedeži, razviti v sodelovanju s profesionalnimi dirkači, imajo kratek nos za spodbujanje stabilnosti in razbremenitev pritiska na predel mehkih tkiv.
Teža: 225 g (140 mm).
Pedali
Prodaja se brez pedalov.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.
Sestava
Sestava
Okvir kolesa: 100.0% Ogljik
TESTI IN GARANCIJA
Garancija
2 let(i)
Garancija na dele
5 let na okvir in vilico. 2 leti za dele in delo, razen za obrabljive dele.