Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Bež žensko cestno kolo EDR 105
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
VAN RYSEL
8738471

Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL

3.299,99 €
Z davkom
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Bež žensko cestno kolo EDR 105
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
  • Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
Rdeče cestno kolo EDR CF SRAM RIVAL
Size :
Ni na voljo prek spleta

Razpoložljivost v trgovinah

Kolo z novim okvirjem v ponudbi EnDuRance je zelo učinkovito in namenjeno najzahtevnejšim kolesarjem na vseh vožnjah.

PREDNOSTI

Učinkovitost

Učinkovitost

Visoko modularni okvir in vilice.
Natančnost

Natančnost

Pogonski sklop Sram Rival AXS eTap, električna ročica menjalnika.
Moč zaviranja

Moč zaviranja

Hidravlične kolutne zavore za močno in progresivno zaviranje!
Teža

Teža

8,3 kg pri velikosti M.

Navodila


TEHNIČNE INFORMACIJE

Nova kolesa EDR

EDR, EnDuRance, je nova linija koles Van Rysel, zasnovanih za učinkovitost. Vendar ne pozabite, vztrajnost in hitrost se ne izključujeta. To je izziv, ki ga je naša ekipa oblikovalcev sprejela, ko so snovali novo linijo. EDR okvirji so odličen odgovor za tekmovalne kolesarje, ki iščejo kolo, ki bo enako učinkovito v gorah kot na ravnejših cestah. Ta odlična kombinacija čvrstosti, majhne teže in udobja vam omogoča, da presežete svoje pretekle rekorde.

Okvir in vilice EDR

Kolo tehta le 890 gramov (velikost M). Okvir in vilica sta izdelana iz visoko modularnih karbonskih vlaken, ki zagotavljajo odlično čvrstost, zato je odzivno na vsak pospešek. Teža vilice: 382 g. Zasnova iz vlaken bo zadovoljila tudi najzahtevnejše kolesarje tako na ravnih terenih kot tudi vzponih. Izpolnjuje vse zahteve amaterskih in profesionalnih kolesarjev na visoki ravni. Pritrditev osi pogona Press-fit 86 in združljivost z okvirjem Di2.

Krmilo in nosilec krmila Deda Zero 2

Krmilo Deda Zero 2: krmilo ima geometrijo RHM ("rapid hand movement") in aerodinamičen presek, zato je preprosto in udobno. Izdelano je iz lahke zlitine 6061 za zanesljivost in trpežnost.
Širina od enega konca do drugega:
XS/S: 400 mm; M/L/XL:
420 mm.
Nosilec krmila Deda Zero 2.
Dolžina nosilca: XS: 90 mm, S: 100 mm,
M: 110 mm, L: 120 mm, XL:
130 mm.

Pogonski sklop Sram Rival in merilnik moči Quarq

Kolo je opremljeno s kompletom skupin SRAM Rival eTap AXS in merilnikom moči Quarq. Merilnik moči je obvezen za kolesarje, ki želijo načrtovati svoj trening, da bi se izboljšali. Skupna teža pogonskega sklopa: 3045 g z merilnikom moči.

Elektronska skupina ima dve ločeni bateriji (eno za vsak menjalnik). Z aplikacijo SRAM lahko nastavite svoje kolo in si ogledate podatke svojih voženj.

Pogonski sklop Sram Rival

Prestavna ročica: RIVAL ETAP AXS D1.
Prednji menjalnik: RIVAL ETAP AXS D1.
Zadnji menjalnik: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T.

Zadnji verižnik: RIVAL XG 1250 D1 10-36 (10,11,12,13,15,17,19,21,24,28,32,36).
Verižnik: RIVAL D1 DUB PM 48/35 zob.

Dolžina gonilke po velikostih:
XS/S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm.

Veriga SRAM RIVAL

Elementi Sram se enostavno zamenjajo, saj sta seriji Force in Rival združljivi.

Kolutne zavore

Zavore Sram Rival s 160-mm kolutom spredaj in 140-mm zadaj. Zavore SRAM Rival so hidravlične. To omogoča progresivno in močnejše zaviranje kot pri hidravličnih zavorah s kabli.
Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.

Tubeless platišča Fulcrum Racing3 DB (1)

Platišča so izdelana s tehnologijo, zasnovano, da izboljša zmogljivost v različnih situacijah ter uspešno postavlja nov standard zadovoljstva in zanesljivosti. Zagotavljajo izjemno kotalno učinkovitost po zaslugi stožičastih in lijakastih ležajev, obenem pa ostajajo udobna po zaslugi jeklenih naper, ki zagotavljajo za več kot 25 % več kapacitete blaženja v primerjavi z modelom Racing Zero.

Tubeless platišča Fulcrum RACING3 DB (2)

Širina platišča: Prednje: 23,8 mm. Tip platišča: pnevmatika. Višina platišča: 28 mm. Teža (par): 1660 g. Prednje napere: 21 (7 levih, 14 desnih), zadnje: 21 (14 levih, 7 desnih). Ležaji: stožičast/lijakast sistem, nastavljivi. Pesto: aluminijast, flanša z aluminijem. Telo srednjega pogona:Shimano/SRAM 10/11 prestav.
Največja teža kolesarja: 109 kg.

Pnevmatike Hutchinson Fusion 5 Performance

Velikost: 700 x 25 C. Dve leti razvoja in raziskav ekip pri Hutchinsonu sta obrodili rezultat v obliki gume ElevenSTORM®, ki zadovoljuje pet glavnih kriterijev učinkovitosti vrhunskih pnevmatik: oprijem, kotalne učinkovitosti, trpežnosti, odpornosti na predrtje in udobja. Ta različica zagotavlja odlično razmerje za vse kolesarje, ki si želijo hitrejše vožnje. V kombinaciji s trakom Kevlar pod tekalno plastjo vam omogoča brezskrbno vožnjo do več kot 4000 km. Pnevmatika Tubeless Ready.

Presek pnevmatike

Okvir je združljiv s pnevmatikami s presekom do 28 mm.

Sedež / sedežna opora

Fizik Vento R5 Black. 27,2-mm karbonska sedežna opora.

Pedali

Pedali brez zapenjanja niso priloženi.

Vzdrževanje pogonskega sklopa

Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, zlasti če se vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Z rednim vzdrževanjem boste poskrbeli za daljšo življenjsko dobo vašega pogonskega sklopa.

Svojo verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige,
ki je na voljo na našem spletnem mestu.

Življenjska doba pogonskega sklopa

Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečni in so navedeni zato, da si lahko na splošno predstavljate, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na to, kako skrbite za svoj pogonski sklop.

Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.

Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir kolesa.

Vzdrževanje zavor

Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.

Opozorilo in prilagajanje

OPOZORILO: nikoli ne pritiskajte na zavore, ne da bi bilo kolo pritrjeno, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo.
Če se vaš kolut dotika, sledite tem navodilom za ponovno poravnavo kolesa in čeljusti: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os kolesa,
- če se kolut ponovno dotakne, boste morali storiti isto, medtem ko zrahljate čeljust,
- če se težava nadaljuje, obiščite trgovino.