Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
VAN RYSEL
8771103

Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR

4.199,99 €
Z davkom
  • Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
  • Cestno kolo RIVAL AXS POWER RCR
Karbonsko cestno kolo RCR ULTEGRA DI2
Color :
Size :
Ni na voljo prek spleta

Razpoložljivost v trgovinah

To kolo je bilo zasnovano za dirkače, ki so obsedeni z doseganjem popolnega ravnovesja aerodinamike, teže in togosti. RCR pomeni "dirkač".

PREDNOSTI

Učinkovitost

Učinkovitost

100-% karbonski okvir in vilica.
Aerodinamika

Aerodinamika

Okvir in vilice preizkušene v vetrnem tunelu.
Lahkost

Lahkost

8,1 kg pri velikosti M.
Moč zaviranja

Moč zaviranja

Hidravlične kolutne zavore za močno in postopno zaviranje!
Večnamenskost

Večnamenskost

2 x 12 pogonski sistem.

TEHNIČNE INFORMACIJE

Serija RCR

Serija RCR je prava poslastica za kolesarje, ki želijo popolno kolo brez kompromisov. Za to kolo je bila zmogljivost naša prednostna naloga. Prerezi vseh cevi so bili izračunani tako, da so čim bolj učinkoviti pri glavnih kotih vetra (-15°/+15°). To kolo spada v kategorijo "lahkih aerodinamičnih" koles, ki zagotavljajo popolno ravnovesje med težo, togostjo in aerodinamiko ter tako zagotavljajo izjemno kolo. Če želite kolo, zasnovano za zmagovanje na dirkah, ne iščite drugega.

Kakšna je razlika med RCR in RCR PRO?

Geometrija, oblike in postavitev so tiste, ki naredijo karbonski okvir. Postavitev je način sestavljanja karbonskih vlaken. Nimajo vsa vlakna enakih lastnosti. Na okvirju RCR uporabljamo samo visokomodulna vlakna. Pri RCR PRO smo izbrali izjemna vlakna, zaradi katerih je kolo na najbolj obremenjenih mestih bolj togo in ki nekoliko zmanjšujejo težo.
RCR PRO je pripravljen na tekmovanje na najvišji ravni.

Podrobneje o okvirju

Okvir RCR tehta 830 g (barvan) v velikosti M.
Okvir RCR Pro tehta 790 g (barvan) v velikosti M.
Vilice RCR tehtajo 380 g (barvane) v velikosti M.

Na okvir lahko namestite pnevmatike do širine 33 mm. Možna so manjša odstopanja teže glede na barvo (+/- 50 g).

Krmiljenje

Dele krmilnih ležajev smo pametno integrirali tako, da RCR gladko krmili, hkrati pa je enostaven za vzdrževanje. DEDDA x VAN RYSEL Superbox EVO: nosilec je lahek, a dovolj tog,
XS: 80 mm,
S: 90 mm,
M: 100mm, L: 110 mm,
XL: 120 mm

DEDA SUPERZERO RS krmilo (karbon)

Meritev od roba do roba (npr.: 400 krmilo, ki se meri med aksli = a 420 mm Deda krmilo)
Širina med aksli:
XS/S: 400 mm,
M/L: 420 mm.
XL: 440 mm.

Pogonski sklop Sram Rival in merilnik moči Quarq

Kolo RCR je opremljeno s kompletom skupin SRAM Rival eTap AXS in merilnikom moči Quarq. Merilnik moči je obvezen za kolesarje, ki želijo načrtovati svoj trening, da bi se izboljšali. Skupna teža pogonskega sklopa: 3045 g z merilnikom moči.

Elektronska skupina ima dve ločeni bateriji (eno za vsak menjalnik). Z aplikacijo SRAM lahko nastavite svoje kolo in si ogledate podatke svojih voženj.

Pogonski sklop Sram Rival

Prestavna ročica: RIVAL ETAP AXS D1.
Prednji menjalnik: RIVAL ETAP AXS D1.
Zadnji menjalnik: RIVAL ETAP AXS D1 MAX 36T.

Zadnji verižnik: RIVAL XG 1250 D1 10-36.
Verižnik: RIVAL D1 DUB PM 48/35 zob.

Dolžina gonilke po velikostih:
XS/S: 170 mm,
M: 172.5 mm,
L: 175 mm.

Veriga SRAM RIVAL

Elementi Sram se enostavno zamenjajo, saj sta seriji Force in Rival združljivi.

Vzdrževanje pogonskega sklopa

Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.

Življenjska doba pogonskega sklopa


Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.

Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.

Kolutne zavore

Zavore Sram Level TL s 160-mm kolutom spredaj in 140-mm zadaj. Zavore Sram Rival so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.

Vzdrževanje hidravličnih zavor

Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.

Opozorilo in prilagajanje

Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.

Obroča ZIPP 303 S

Obroč 303 S podjetja ZIPP ima najnovejšo tehnologijo na trgu. 100-% karbonski obroč brez kavljev. Ima 45 mm višine profila, zelo vsestranski profil, ki omogoča tekmovalcem, da pokrivajo vse terene. Notranja širina 23 mm za uporabo pnevmatik s prečnim prerezom 28 mm. Tlak med 2 in največ 5 barov.
Teža: 1530 g za par.

Črna pnevmatika Michelin Power cup

Povečajte svojo samozavest s cestno pnevmatiko Michelin Power Cup za tekmovanja in treninge. To pnevmatiko uporablja ekipa Cofidis za tekmovanja. Neposredno jo je navdihnila tehnologija MotoGP, ki vam prinaša hitrost in zmogljivost. Je lahka in zanesljiva zahvaljujoč tehnologiji Michelin Aramid Shield in karkasi 3 x 120 TPI. Zmes Michelin GUM-X se dobro oprime ceste in vas ohranja stabilne tako na suhi kot na mokri podlagi.
700 x 28: tlak med 4 in 6,5 bar.

240 g.

Brez zračnice ali z njo

Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.

Položaj

Karbonska sedežna opora RCR (mm).
Mere glede na velikost kolesa:
XXS: 271, XS: 316
S: 331, M: 356,
L/XL: 406

Sedež FIZIK ANTARES R5 je tekmovalni sedež, razvit v sodelovanju s profesionalnimi kolesarji. Ima kratek nos, ki zagotavlja dobro stabilnost in zmanjšuje pritisk na mehka tkiva.
Teža: 205 g (140 mm).

Pedali

Prodaja se brez pedalov.

Velikost

Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.

Pomembno/varnost

Kolesa Zipp zadrgo veljajo za "brezkaveljna", saj nimajo kavljev, ki bi pnevmatiko držali v obroču. Tlak je tisti, ki drži pnevmatiko tesno ob obroču. Upoštevati morate največji tlak, ki ga priporoča Zipp – nikoli ne presezite 5 barov, sicer lahko pnevmatika izskoči.

Video