Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
VAN RYSEL
8789436

Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S

3.499,99 €
Z davkom
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
  • Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
Vijolično ciklokros kolo RCX II FORCE AXS 12S
Size :
Ni na voljo prek spleta

Razpoložljivost v trgovinah

Kolo je zasnovano za tekmovalno kolesarjenje. Okvir iz karbona se je dokazal na mednarodnih tekmovanjih. Ste pripravljeni na dirko?

PREDNOSTI

Učinkovitost

Učinkovitost

100-% karbonski okvir in vilica. Karbonski obroč.
Moč zaviranja

Moč zaviranja

Hidravlične kolutne zavore
Večnamenskost

Večnamenskost

Zasnovano za dirke, vendar lahko namestite tudi 40-mm pnevmatike.
Lahkost

Lahkost

8,05 kg
Natančnost

Natančnost

12-stopenjski električni pogon, novi pogonski sklop Force AXS.

TEHNIČNE INFORMACIJE

RCX II

Naše novo ciklokros kolo vas bo navdušilo med zimskimi vožnjami na progah. Je igrivo in okretno ter izstopa iz množice s svojimi dirkalnimi zmogljivostmi. Ta okvir ima številne izboljšave v primerjavi s prejšnjim RCX, predvsem boljše odstranjuje blato, kjer se sedežna cev spoji s sedežno oporo. Osrednji trikotnik smo dvignili, obliko naglavne cevi pa prilagodili tako, da lahko lažje postavite ramo pod njo, ko kolo prenašate.

Okvir in vilice

100% karbonski okvir in vilica,
s strani UCI odobren okvir,
napeljava kabla skozi spodnjo cev. Teža okvirja: 940 g (M).
Teža vilice: 440 g

Pogonski sistem

Novi 12-stopenjski pogonski sklop SRAM FORCE AXS. Električni pogonski sklop je izjemno precizen in hiter. Menjavanje prestav postane otročje lahko tudi na strmem klancu! Sistem deluje z odstranljivo zunanjo baterijo, ki se nahaja na zadnjem menjalniku. Za optimizacijo uporabe vaše skupine SRAM Force priporočamo prenos aplikacije SRAM CONNECT.

Ročica menjalnika: SRAM FORCE.
Zadnji menjalnik: SRAM FORCE AXS.

Veriga: Sram.

Vzdrževanje pogonskega sklopa

Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.

Prednji verižnik / zadnji verižnik


Verižnik: SRAM FORCE, 40 zob.
12-stopenjska kaseta: SRAM FORCE 10/33.

Dolžina gonilke glede na velikost kolesa: XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172.5 mm.
L/XL: 175 mm.

Obroči REYNOLDS AR41

Kolesa Reynolds tubeless AR41 imajo profil 40 mm, kar pomeni, da so oblikovana in dimenzionirana za hitrost. Profil platišča je bil posebej zasnovan za zmanjšanje upora vetra, hkrati pa zagotavlja dinamično kolo. Notranja širina 21 mm je še posebej primerna za široke pnevmatike, skupna širina 30 mm pa zagotavlja zelo dobro togost. Pesto Reynolds TR3 z le 10° vpetjem za odlično odzivnost

Okvir sprejme 40-mm pnevmatike.

Pnevmatike

Pnevmatike VITTORIA TERRENO MIX CX, 33 mm. Ta vsestranska pnevmatika ima 120 TPI najlonsko karkaso.

Tubeless Ready: da. Močno priporočamo vožnjo brez zračnice za večje udobje in zmanjšanje tveganja predrtja. Pnevmatike so nameščene brez tesnilne mase, sledite spodnjemu postopku za dokončanje priprave pred uporabo priložene stekleničke (60 ml na pnevmatiko): https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE

Zavore

Zavore Sram Force so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Prednji in zadnji kolut 160 mm.Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.

Vzdrževanje hidravličnih zavor

Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.

Opozorilo in prilagajanje

Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se vaš kolut dotika, sledite tem navodilom za ponovno poravnavo kolesa in čeljusti: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.

Krmilo/nosilec krmila/krmiljenje

Krmilo: Van Rysel Aluminium,
400 mm v velikosti XS in S,
420 v velikosti M, L in XL.

Nosilec krmila: Van Rysel aluminium:
XS: 70
S: 80, M: 90, L: 100,
XL: 110.

Sedež/sedežna opora

Sedež: Van Rysel. Sedežna opora: aluminijasta Van Rysel, 27,2:

XS: 250 mm,
S/M/L: 350 mm.
XL: 400 mm

Pedali

Pedali niso priloženi.

Teža

8,05 kg pri velikosti M.

Vzdrževanje kolesa

Ne pozabite, da potrebujejo kolesa za cross-country in makadamkarji posebno vzdrževanje. Pogosto so izpostavljeni zelo zahtevnim pogojem, ki so zahtevnejši za materiale. Zato je redno vzdrževanje bistveno za ohranjanje dobrega stanja kolesa. Pogonski sklop je treba menjati pogosteje kot pri cestnem kolesu. Redno zategujte osi, sedežne objemke, nosilec krmila itd.

Se lahko vozim po makadamskih poteh s tem kolesom?

Makadamkar je pojem, ki vključuje veliko različnih situacij. To kolo je najprej in predvsem za cross-country vožnje. Osi niso ojačane, zato kolo ni primerno za prenašanje večjih obremenitev. Okvir nima lukenj za montažo prtljažnika ali blatnikov.
Vendar pa ga lahko uporabljate z ustreznimi pnevmatikami tudi za ostale vožnje, čeprav platišča niso zasnovana za spuste po skalnatih površinah.

Življenjska doba pogonskega sklopa

Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane ciklokros verige je 4000 km.
Povprečna življenjska doba ciklokros kasete je 6000-10.000 km.

Velikost

Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa. Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.

Video