Brezplačna dostava za zneske višje od 50€ | Brezplačen Klikni in prevzemi v Decathlonovih trgovinah | 90 dni za vračilo
POGOSTA VPRAŠANJA

Za nakupovanje prek spleta morate biti registrirani in se prijaviti v svoj uporabniški račun tukaj.
Željene izdelke dajte v košarico in sledite nadaljnjim korakom, da zaključite z nakupom.
Naročilo zaključite z načinom dostave, ki ga želite:
1. Do vašega željenega naslova z dostavno službo DPD. Pogoje dostave lahko najdete tukaj.
2. Do fizične trgovine, Click&Collect.

Da, lahko dobite račun. Registrirani morate biti kot pravna oseba in v svoj uporabniški račun vnesti potrebne podatke.

Od sedaj lahko v Decathlonu najdete večjo ponudbo športne opreme, zaradi česar se je rok dostave podaljšal na 5 delovnih dni.

*V primeru, ko izdelki niso dostopni lokalno, se lahko rok dostave podaljša za 14 dni, o čemer vas bomo obvestili, preden boste zaključili naročilo.

Z le nekaj kliki lahko celotno naročilo prevzamete v željeni trgovini Decathlon brez stroškov dostave!

V primeru, da želite izdelek, ki ni na voljo v vaši najljubši trgovini, priporočamo, da uporabite storitev Click&Collect - v tem primeru dostava traja 3 dni. Naročilo plačate prek spleta z debitno ali kreditno kartico.

Spletno rezervacijo uporabite če želite, da vam rezerviramo izdelek, ki je že na voljo v trgovini.
Naročilo bo pripravljeno v 1 uri, izdelki pa bodo rezervirani 3 dni. Plačilo lahko izvedete le na blagajni v trgovini.

Ne skrbite, vsakomur se lahko zgodi, da pozabi geslo.
Pojdite na stran za prijavo, kliknite »pozabljeno geslo« in vnesite elektronski naslov, ki ste ga uporabili za ustvarjanje računa.
Čez nekaj minut boste prejeli elektronsko pošto s povezavo, ki jo morate klikniti, da spremenite geslo.

Dostavljamo v vse države znotraj EU.

*Če želite naročiti izdelke izven SI, nas kontaktirajte na: 080 4551

Ne, žal to ni mogoče, saj dostavna služba ne dostavlja ob sobotah, nedeljah in državnih praznikih.

Lahko se zgodi, da v trenutku dostave niste prisotni na naslovu za dostavo.
V takšnem primeru vas bo dostavljavec poizkušal kontaktirati na telefonsko številko, ki ste nam jo navedli, ter se dogovoril za ustrezen čas dostave.
Če se ne oglasite dostavljavcu, bodo naročeni izdelki pri dostavni službi ostali 7 dni.

Če želite spremeniti svoje osebne podatke, se prijavite v svoj uporabniški račun na decathlon.si.
V zavihku »Moj račun« lahko spremenite naslov, geslo in elektronski naslov.

Svoje naročilo lahko spremenite na »Moj uporabniški račun« > »Moja naročila« , prek našega kontaktnega obrazca ali telefonske številke.

Če želite slediti naročilu, se morate prijaviti v svoj uporabniški račun na decathlon.si.
V zavihku »Moja naročila« boste našli svoje naročilo in sledili njegovemu trenutnemu statusu.
Ko bodo naročeni izdelki predani dostavni službi, boste na naši spletni strani lahko videli status dostave, na elektronski naslov pa boste prejeli obvestilo.

1. Vašo garancijo predstavlja vaš račun. Če želite reklamirati izdelek, morate vedno pokazati originalni račun ali fakturo, ki ste jo dobili ob nakupu izdelka.

2. V primeru reklamacije pripravite izdelek v prvotnem stanju (npr. z vložki, vezalkami, etiketami, če so bile prisotne, itd.). Če ne moremo identificirati proizvoda, reklamacija ne bo možna.

3. Pokažite svojo Decathlonovo kartico, če ste jo uporabili pri nakupu izdelka.

4. Naši sodelavci bodo preverili, ali garancija pokriva vračilo izdelka. Če ima izdelek tovarniško napako, ga bomo popravili ali pa zamenjali za nov izdelek. Če izdelka ne bomo mogli popraviti ali zamenjati za nov izdelek, vam bomo vrnili znesek plačanega izdelka. Če izdelek ne izpolnjuje garancijskih pogojev za tovarniško napako ali garancijskega roka, reklamacija ni mogoča.

5. Celotne garancijske pogoje Decathlonovih izdelkov najdete tukaj.