Nova kolesa EDR
EDR, EnDuRance, je nova linija koles Van Rysel, zasnovanih za učinkovitost. Vendar ne pozabite, vztrajnost in hitrost se ne izključujeta. To je izziv, ki ga je naša ekipa oblikovalcev sprejela, ko so snovali novo linijo. EDR okvirji so odličen odgovor za tekmovalne kolesarje, ki iščejo kolo, ki bo enako učinkovito v gorah kot na ravnejših cestah. Ta odlična kombinacija čvrstosti, majhne teže in udobja vam omogoča, da presežete svoje pretekle rekorde.
Okvir in vilice EDR
Kolo tehta le 890 gramov (velikost M). Okvir in vilica sta izdelana iz visoko modularnih karbonskih vlaken, ki zagotavljajo odlično čvrstost, zato je odzivno na vsak pospešek. Teža vilice: 382 g. Zasnova iz vlaken bo zadovoljila tudi najzahtevnejše kolesarje tako na ravnih terenih kot tudi vzponih. Zadovoljuje vse zahteve amaterskih in profesionalnih kolesarjev. Pogonska os Press-fit 86 in Di2 združljiv okvir.
Krmilo in nosilec krmila Deda Zero 2
Krmilo Deda Zero 2: krmilo ima geometrijo RHM ("rapid hand movement") in aerodinamičen presek, zato je preprosto in udobno. Izdelano je iz lahke zlitine 6061 za zanesljivost in trpežnost.
Širina od enega konca do drugega:
XS/S: 400 mm; M / L / XL:
420 mm.
Nosilec krmila Deda Zero 2.
Dolžina nosilca: XS: 90 mm,
S: 100 mm,
M: 110 mm, L: 120 mm, XL:
130 mm.
Pogonski sklop SRAM FORCE eTap AXS
Pogonski sklop Sram Force.
Skupna teža: 2788 g.
Električni pogon deluje z dvema baterijama (ena na vsakem menjalniku).
12-stopenjski zadnji menjalnik Sram Force. Sistem eTap je zelo reaktiven in popolnoma prilagodljiv z uporabo aplikacije Sram.
Zadnja pogonska os/kaseta Sram Force AXS
Dvojna zadnja pogonska os 48-35.
Dolžina gonilke:
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm. Zadnji verižnik: Sram Force AXS 10-33;
10-11-12-13-14-15-17-19-21-24-28-33.
Kolutne zavore Sram Force
Zavorne ročice Sram Force zagotavljajo progresivno in natančno zaviranje.
Ščitnik zavore je mogoče nastaviti tako, da popolnoma ustreza kolesarju.
Prednji kolut:160 mm. Zadnji kolut: 140 mm.
Potreben je čas za utekanje. Samo izvedite niz 20 progresivnih zaviranj pri nizki hitrosti (20 km/h), nato drugi niz pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Obroča ZIPP 303 S
Obroč 303 S podjetja ZIPP ima najnovejšo tehnologijo na trgu. 100-% karbonski obroč brez kavljev. Ima 45 mm višine profila, zelo vsestranski profil, ki omogoča tekmovalcem, da pokrivajo vse terene. Notranja širina 23 mm za uporabo pnevmatik s prečnim prerezom 28 mm. Tlak med 2 in največ 5 barov.
Teža: 1530 g za par.
Pnevmatike Vittoria Corsa N.EXT
Velikost: 700 x 28 C.
To kolo je opremljeno z zračnicami. Priloženi so tudi tubeless ventili in tesnilo, če želite pretvoriti v sistem tubeless. Pnevmatika Vittoria N.EXT je eden najnovejših dosežkov znamke z najlonsko karkaso (100 TPI); ta upogljiva pnevmatika tehta 300 g. Ta pnevmatika, ki se zgleduje po dirkalnih tehnologijah, zagotavlja odlično kakovost kotaljenja s podaljšano življenjsko dobo zahvaljujoč svoji mešani sestavi (grafen + silicijev dioksid).
Presek pnevmatike
Okvir je združljiv s pnevmatikami s presekom do 28 mm.
Sedež / sedežna opora
Fizik Antares R5 Black. 27,2-mm karbonska sedežna opora.
Pedali
Pedali brez zapenjanja niso priloženi.
Teža
7,8 kg pri velikosti M, črn okvir.
Vzdrževanje pogonskega sistema
Želimo vas opozoriti na potrebo po rednem vzdrževanju pogonskega sklopa, še posebej, če se vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje pomaga, da vaš pogonski sklop imel daljšo življenjsko dobo. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji zneski so povprečja in so navedeni, da boste imeli splošno predstavo o tem, kaj lahko pričakujete. Seveda se razlikujejo glede na skrb, ki jo namenjate svojemu pogonu. Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Slabo vzdrževana veriga lahko preskoči, kar lahko poškoduje okvir vašega kolesa.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Cev zagotavlja vodotesnost. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os kolesa,
- če se kolut ponovno dotakne, boste morali storiti isto, medtem ko zrahljate čeljust,
- če se težava nadaljuje, obiščite trgovino.