Tehnične lastnosti |
Prožna struktura: ščiti sklepe in nudi stabilnost. Usnje: odpornost na drgnjenje in obrabo. Mrežasta podloga: zračnost. WP membrana: vodoodpornost in zračnost. Vodoodbojna obdelava: zaščita pred vlago. Visoki in podloženi: Udobje in opora. Zaščita za prste: vzdržljivost in zaščita. Sistem zavezovanja z obročki: prilagoditev in podpora. Razširjen TPU vmesni podplat: blaženje udarcev in odriv. |
.. |
Odstranljivi vložki. Teža: le 530 g v velikosti 39. Barva: Črna |
Kje so proizvedeni naši pohodniški čevlji? |
Ti treking čevlji so narejeni v Evropski uniji, v Romuniji, v tovarni, ki je specializirana za izdelavo treking čevljev. |
Primerne poti za te čevlje |
Pohodniški čevlji so zasnovani za pohode po nižinah in enostavnih poteh. |
Stopnja vodoodpornosti |
Čevlji so preizkušeni za 10.000 upogibov, kar pomeni 15 km hoje po vodi, ki sega do polovice čevlja. To pomeni dobro stopnjo vodoodpornosti.
Naša ocena 3/5 zagotavlja 6-urno vodoodpornost med pohodom v dežju. Podrobnosti preizkusa za ocenjevanje vodoodpornosti si oglejte spodaj. |
Povečajte vodoodpornost čevljev z gamašami |
Čeprav so čevlji vodoodporni, voda vanje pogosto prodre z vrha. Da boste stopala dlje časa ohranili suha, obujte vodoodporne gamaše ali nizke gamaše, ki preprečijo vdor vode, kamenčkov, peska itd.
TREK 500 črne gamaše za pohodništvo
(koda za vnos v iskalno vrstico: 8802162). Povečajte vodoodpornost čevljev z gamašami. |
Izbira prave velikosti je pomembna |
Za pohodništvo izberite velikost, ki je za eno številko večja od običajne, da zagotovite večje udobje pri hoji navzdol in preprečite tiščanje prstov ob konico čevlja. Namig: postrizite nohte na nogah in pred spuščanjem preverite, ali so vezalke tesno zavezane, da stopalo ne bo drselo proti sprednjemu delu čevlja. |
Pet stopenj vodoodpornosti |
Čevlji so v laboratoriju podvrženi dvema preizkusoma.
1. preizkus: preizkusimo učinkovitost membrane, ki je pod pritiskom in postavljena v vodo. Tako preizkusimo, da se na površini čevlja ne pojavijo mehurčki (podobno kot pri preizkusu preluknjane pnevmatike). 2. preizkus: pri drugem preizkusu s pomočjo mehanske okončine simuliramo hojo. Čevlje do polovice potopimo v vodo in naredimo tisoče upogibov, da bi preverili, če notranjost ostane suha, kar pomeni, da so čevlji vodoodporni. |