Trenutno so naše trgovine zaprte, prevzem naročil Click&collect je še vedno možen med ponedeljkom in petkom.
Decathlon Financement

GARANCIJA
IN POPRODAJNE STORITVE

KAKO IZKORISTITI 2-LETNO GARANCIJO NA DECATHLONOVE IZDELKE?


1

Garancijo predstavlja vaš račun. Pri reklamaciji izdelka morate pokazati originalni račun ali fakturo, ki ste jo dobili pri nakupu izdelka.

2

V primeru reklamacije pripravite izdelek v prvotnem stanju (npr. z vložki, vezalkami, etiketami, če so bile prisotne, itd.). Če ne moremo identificirati izdelka, reklamacija ne bo možna.

3

Pokažite svojo Decathlonovo kartico, če ste jo uporabili pri nakupu izdelka.

4

Naši sodelavci bodo preverili, ali garancija pokriva vračilo izdelka. Če ima izdelek tovarniško napako, ga bomo popravili ali pa zamenjali za nov izdelek. Če izdelka ne bomo mogli popraviti ali zamenjati za nov izdelek, vam bomo vrnili znesek plačanega izdelka. Če izdelek ne izpolnjuje garancijskih pogojev za tovarniško napako ali garancijskega roka, reklamacija ni mogoča.


Izdelki, ki jih Decathlon Slovenija ponuja v svojih trgovinah in na spletu na decathlon.si imajo dveletno (2) garancijo, ki je neodvisna od zakonsko določenega garancijskega roka. Decathlon Slovenija lahko po svoji presoji ponudi izdelke z daljšim garancijskim rokom, o čemer na odgovoren način obvesti svoje stranke.

Garancija pokriva tovarniške napake ali skrite napake na izdelku, vendar ne pokriva obrabe zaradi običajne uporabe. Garancija ne pokriva poškodb izdelka, ki nastanejo zaradi neprimernih zunanjih dejavnikov, kot je namerno ali nenamerno poškodovanje stvari. Natančneje, Decathlon Slovenija je v skladu s pogodbo o nakupu izdelkov široke potrošnje odgovorno za vse napake, ki so prisotne v času nakupa izdelka. Če zahtevo za reklamacijo podate v 6 mesecih po nakupu izdelka, mora podjetje Decathlon dokazati obstoj ali neobstoj napake. Po preteku 6 mesecev mora to storiti uporabnik.

Reklamacijo lahko podate v trgovinah Decathlon na informacijski točki, pri čemer morate pokazati račun, ki potrjuje nakup izdelka, ki ga želite reklamirati. Če računa nimate, vaše zahteve za reklamacijo ne moremo upoštevati. Zahtevo za reklamacijo lahko podate tudi prek naše spletne strani, pri čemer pa strošek dostave izdelka do nas krijete sami.

Da bi lahko zagotovili skladnost s pogodbo o prodaji in da ne bi imeli tovarniške napake, morajo izdelki široke potrošnje zagotavljati določeno kakovost in lastnosti izdelkov iste vrste, ki jih lahko uporabnik razumno pričakuje na podlagi narave izdelkov široke potrošnje in javne izjave podjetja Decathlon, proizvajalca ali njegovega zastopnika o lastnostih izdelka, ki so navedene v oglasu ali na etiketi izdelkov široke potrošnje.

V izogib dvomom ali nejasnostim Decathlon Slovenija navaja namen, način uporabe in pogostost uporabe vseh izdelkov na svoji spletni strani: www.decathlon.si.

Če uporabnik izdelek vrne brez upravičenega razloga ali brez da bi prebral ali upošteval navodila za uporabo in vzdrževanje opreme, ki se nahajajo na spletni strani, reklamacije ne bomo upoštevali.

Izberete lahko, kako boste izdelek vrnili in ali želite pošiljko zavarovati pred izgubo, krajo ali poškodbami. Decathlon Slovenija ne krije nobenega od teh stroškov in ni odgovoren za izgubljene ali poškodovane pošiljke.

Prav tako morate sami poskrbeti, da so izdelki zapakirani tako, da jih zaščitite pred poškodbami ali zmanjšanjem kakovosti med prevozom in dostavo do nas.




Prosimo, da shranite svoj račun (dokument o plačilu). Račun predstavlja vašo garancijo! Za vse zamenjave in/ali vračila izdelkov v trgovinah Decathlon in pri spletnih nakupih potrebujete račun.