Okvir XCR Tri, zver na kolesih
Okvir XCR je visokomodulni karbonski okvir, ki izpolnjuje zahteve vrhunskih kolesarjev.
Naš partner triatlonec Denis Chevrot, dvakratni evropski prvak v Ironmanu, vozi XCR.
Kolo je bilo zasnovano v sodelovanju s švicarskim podjetjem Side, ki je s svojim strokovnim znanjem na področju aerodinamike poiskalo vse možnosti za optimizacijo brez kompromisov.
Da bi zadostili prehranskim potrebam pri triatlonu na dolge razdalje, je na zgornji cevi nameščena škatla (lahko shranite do 6 ploščic/gelov).
Kokpit XCR
Pravi položaj je bistven dejavnik uspešnosti, zlasti pri vožnjah na čas.
Zasnovali smo kokpit, ki omogoča številne prilagoditve: po višini, širini, globini in kotu z uporabo različnih elementov, kot so raztegljiva podporna ploščad in različni distančniki.
Za razširitve smo izbrali model Zipp Vuka Carbon EVO 110 zaradi popolne ergonomije.
Pogonski sklop SRAM RIVAL AXS
Skupinski komplet CLM Triathlon SRAM Rival smo izbrali zaradi njegove učinkovitosti in dostopnosti:
Sram S900 leva in desna ročica s čeljustjo in cevjo,
priključno ohišje Sram AXS Blipbox,
satelitski gumbi Sram AXS Blips,
satelitski gumbi Sram AXS Clics,
polnilnik Sram AXS,
baterije Sram AXS,
Sram rival AXS prednja prestavna ročica,
Sram rival AXS 12-stopenjski zadnji menjalnik,
Sram rival 12-stopenjska kaseta,
pogonska os Rival.
Velikosti gonilk:
XS/S 165 mm,
M 170mm,
XL 172,5 mm.
Senzor moči vključen
Občutite moč na vsaki vožnji! Sram je pregledal zanesljivost, estetiko in funkcionalnost znanega integriranega senzorja moči Quarq v spodnjem ležaju in ga naredil veliko bolj dostopnega.
Novi senzor moči je popolnoma integriran v os DUB, kar omogoča popolnoma aerodinamično obliko, združljivo s še več kolesi kot prej. To je nevidna, ultralahka tehnologija, ki vam bo pomagala še hitreje priti do cilja.
Obroči Fulcrum/pnevmatike Michelin
Izbrali smo kolesa Fulcrum Wind, ki zagotavljajo aerodinamiko in stabilnost ter odlično vodljivost na ovinkastih poteh.
Pnevmatike tubeless ready Michelin Power Cup 700 x 25.
Priporočeni tlak: 5-8 barov.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.
Utekanje
Začetek uporabe zavor izvedite na ravni, suhi cesti brez ovir.Pomembno je, da izmenično pritiskate sprednje in zadnje zavore ter sledite naslednjim korakom:1. korak: Vozite s 15 km/h in postopoma zavirajte, da se upočasnite na 5 km/h, 10-krat zapored.2. korak: Vozite s 20 km/h in postopoma zavirajte, da se upočasnite na 5 km/h, 10-krat zapored.3. korak: Vozite s 25 km/h in postopoma zavirajte, da se upočasnite na 5 km/h, 10-krat zapored.
Med vsakim korakom popustite in prevozite več deset metrov
Nasvet glede nege
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa.
V idealnem primeru vam priporočamo, da opravite študijo drže, da bi kar najbolje izkoristili zmogljivost svojega kolesa.
Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.
Pedali
Pedali niso priloženi.
Opora
S klikom na spodnjo povezavo poiščite vso vsebino, ki je na voljo o vašem kolesu:
https://support.decathlon.fr/