XCR UCI / XCR Triathlon: kakšna je razlika?
XCR UCI je bil zasnovan za izpolnjevanje standardov UCI in zato omejuje možne prilagoditve položaja za vožnjo (globina in širina).
XCR Tri ponuja položaj za vožnjo v skladu s pričakovanji triatloncev z možnostjo maksimalne prilagoditve dolžine in širine z uporabo pritrdilne plošče ter za triatlon specifičnih podaljškov in naslonov za roke.Okvir Tri vključuje tudi škatlo za orodje in škatlo bento.
Okvir XCR UCI, zver na kolesih
Okvir XCR je visokomodulni karbonski okvir, ki izpolnjuje zahteve vrhunskih kolesarjev.
Kolo je bilo zasnovano v sodelovanju s švicarskim podjetjem Side, ki je s svojim strokovnim znanjem na področju aerodinamike poiskalo vse možnosti za optimizacijo brez kompromisov.
Upošteva predpise UCI in vam omogoča udeležbo na cestnih vožnjah na čas.
Kolesarski ekipi Decathlon AG2R Team in Van Rysel Roubaix uporabljata XCR na največjih dirkah na svetu, kot je Tour de France.
Kokpit XCR UCI
Pravi položaj je bistven dejavnik uspešnosti, zlasti pri vožnjah na čas.
Zasnovali smo kokpit, ki omogoča številne prilagoditve: po višini, širini, globini in kotu z uporabo različnih elementov, kot so raztegljiva podporna ploščad in različni distančniki.
Za razširitve smo izbrali karbonski model Deda Jet One zaradi popolne ergonomije.
Pogonski sistem Shimano Ultegra Di2
CLM Triathlon Shimano Ultegra Di2 8170 smo izbrali zaradi njegove učinkovitosti in zanesljivosti:
Shimano Dura Ace ST-R9180 leva ročica,
Shimano Dura Ace ST-R9180 desna ročica,
par ročic SW-R9160,
hidravlične zavorne čeljusti Ultegra R8170,
prednji menjalnik Ultegra FD-R8150,
zadnji menjalnik Ultegra RD-R8150 z 12 prestavami,
R8170 z 11-30-stopenjsko kaseto,
pogon osi R8170 52 x 36.
Velikosti ročične garniture: XS/S 170 mm,
M/L 172,5 mm,
XL 175 mm.
Obroči Swiss Side/pnevmatike Michelin
Kolesa Swiss Side so med najhitrejšimi na trgu, zato je povsem logično, da smo izbrali modele Hadron² Classic, ki so zlati standard na področju aerodinamike.
prednje kolo: HADRON² Ultimate 625,
zadnje kolo: HADRON² Ultimate 800.
S cenovno ugodnejšimi DT Swissovimi naperami in pestom so HADRON² Classic najbolj zmogljiva kolesa.
Pnevmatike tubeless ready Michelin Power Cup 700 x 25.
Priporočeni tlak: 5 do 8 barov.
Največja širina pnevmatike: 30 mm.
Opora
S klikom na spodnjo povezavo poiščite vso vsebino, ki je na voljo o vašem kolesu:
https://support.decathlon.fr/
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust: - zrahljajte os kolesa,
- močno zavirajte in hkrati zategnite os,
- če se rotor še vedno dotika zavor, naredite isto in zrahljajte čeljust,
- če težave ne morete odpraviti, obiščite eno od naših delavnic.
Utekanje
Začetek uporabe zavor izvedite na ravni, suhi cesti brez ovir.Pomembno je, da izmenično pritiskate sprednje in zadnje zavore ter sledite naslednjim korakom:1. korak: Vozite s 15 km/h in postopoma zavirajte, da se upočasnite na 5 km/h, 10-krat zapored.2. korak: Vozite s 20 km/h in postopoma zavirajte, da se upočasnite na 5 km/h, 10-krat zapored.3. korak: Vozite s 25 km/h in postopoma zavirajte, da se upočasnite na 5 km/h, 10-krat zapored.
Med vsakim korakom popustite in prevozite več deset metrov
Nasvet glede nege
Upoštevajte, da je pomembno redno servisirati pogonski sklop, še posebej, če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste).
Redno vzdrževanje bo pripomoglo k daljši obstojnosti vašega pogona. Verigo morate redno preverjati z našim indikatorjem obrabe verige, ki je na voljo na naši spletni strani.
Velikost
Glejte tabelo geometrije okvirja kolesa.
V idealnem primeru vam priporočamo, da opravite študijo drže, da bi kar najbolje izkoristili zmogljivost svojega kolesa.
Če ste med velikostmi, je manjše kolo primernejše, če želite nekaj bolj odzivnega in živahnega. Če pa želite, da vam bo udobno pri vožnji na dolge razdalje, je večja velikost boljša izbira.
Pedali
Pedali niso priloženi.