Skrij filtre
Filtri 0
Razvrsti po :
Filtri 0

POGOJI DOSTAVE

Dostava

Brezplačna dostava za prevzem u trgovini

Dostava na dom
Dostava v roku 1 do 9 delovnih dni, odvisno od izbranega načina dostave.
Cena standardne dostave: 3,49€
Cena hitre dostave: 4,99€

Cene dostave koles in paketov večjih dimenzij lahko najdeš tukaj.
Lokacija za prevzem (PickUp Point)
Dostava v roku 1 do 9 delovnih dni, odvisno od oddaljenosti dostopnega skladišča.
Cena stanardne dostave: 2,49€
Cena hitre dostave: 2,99€

Trenutno je možno izbrati prevzemno mesto GLS in DPD.
Cenik prevzema na DPD Pickup točkah:
Paketniki, BS MOL, trafike 3DVA, BS OMV ne obračunavajo dodatka za vročitev paketa.
Petrol, Logo in Shell obračunavajo dodatek za prevzem paketa 0.30€.
Petrol, Logo, Shell, OMV in trafike 3DVA obračunavajo dodatek za plačilo odkupa 0.85€.
Znesek za storitev obračuna Petrol, Logo, Shell, OMV, trafike 3DVA, poravna pa se ob prevzemu paketa.
Paketi nadstandardnih dimenzij do 30 kg
Dostava v roku od 1 do 9 delovnih dni.
Cena dostave: 4,99€
Cena dostave iz trgovine: 5,99€
Prevzem v trgovini: Brezplačno
*poštnina se zaračuna za vsako kolo
Paketi nad 30 kg

Dostava v roku 1 do 9 delovnih dni.
Cena dostave: 20,00€
Cena dostave iz trgovine: 22,00€
Prevzem v trgovini: Brezplačno
*poštnina se zaračuna za vsak trdi kajak
Dostavne storitve

Pakete pošiljamo preko dostavnih služb DPD in GLS.

 

Pomoč strankam DPD-a: +386 (0)1 513 23 00

Sledenje pošiljki >

Pomoč strankam GLS-a: +386 1500 1150 ali +386 1500 1190

Sledenje pošiljki >

Potrebuješ pomoč?
Kakšen je paket standardnih dimenzij?

Kot standardne pakete kategoriziramo pakete naslednjih dimenzij:

Največja teža: 30 kg

Največja dolžina: 175 cm

Največje kombinirane dimenzije [obseg + najdaljša stranica (največ 1,75 m)]: 300 cm

Obseg = (višina + širina) x 2

Kombinirane dimenzije (največ 3 m) = obseg + najdaljša stranica (največ 1,75 m)

Sistem izračuna obseg paketa glede na izdelke, ki so v košarici.

Če vsaj 1 izmed izbranih izdelkov (največja teža, največja dolžina ali največje kombinirane dimenzije) ne ustreza tem merilom, bo paket označen kot nestandarden paket.

Dostava nestandardnih paketov na dom je plačljiva, takšne pakete pa delimo v tri kategorije:

1. Kolesa: 4,99 € ali 5,99 € za dostavo iz trgovine

2. Lažji nestandardni paketi (presežena največja dolžina ali največje kombinirane dimenzije;  vendar je teža pod 30 kg): 4,99 € ali 5,99 € za dostavo iz trgovine

3. Težji nestandardni paketi (presežena največja teža): 20,00€ ali 22,00€ za dostavo iz trgovine

Kakšen je rok dostave?

Dostava v roku od 1 do 9 delovnih dni.

Vsi naši izdelki so dobavljeni iz tujine.
Če se izdelek nahaja v oddaljenem skladišču, je pričakovati dostavo v roku 8 do 20 dni.

Kakša je cena dostave?

Brezplačna dostava za prevzem u trgovini.

Cena za dostavo na prevzemno mesto (Pickup point) je 2.49€ in 2.99€ za naročila poslana iz trgovine (hitra dostava).

Cena za standardna naročila je 3.49€ in 4.99€ za naročila poslana iz trgovine (hitra dostava).

Cena dostave koles je 4.99€ in 5.99€ za naročila poslana iz trgovine.

Za naročila katerih masa je večja od 30 kg ali za paket nestandardnih dimenzij, je cena dostave 20.00€ in 22.00€ za naročila poslana iz trgovine.

Kako lahko sledim svojem naročilu?

Za sledenje vašemu naročilu se je potrebno prijaviti v vaš uporabniški račun na www.decathlon.si.
V sekciji "Moja zgodovina nakupov" lahko najdete svoje naročilo in sledite statusu le-tega v realnem času.


Ko bo naročilo dostavljeno kurirju, si boste na naši spletni strani lahko ogledali stanje dostave in prejeli boste tudi obvestilo po e-pošti.

Kaj storiti, če moje naročilo zamuja?

Pokličite našo številko za pomoč uporabnikom 080 4551 ali preko našega kontaktnega obrazca. Tako bomo lahko preverili status vašega naročila in vas obvestili o točnem času dostave.

Kako lahko vrnem/zamenjam izdelke, ki mi ne ustrezajo?

Izdelke lahko vrnete/zamenjate v vseh Decathlonovih poslovalnicah. Tam lahko oddate izdelke, ki vam ne ustrezajo in opravite zamenjavo ali vračilo kupnine. Za obe možnosti je potrebno predložiti račun nakupa.

Če ne morete priti do trgovine, lahko vračilo opravite preko dostavne šlužbe. Najprej izpolnite obrazec nato pa pošljete izdelke na: Decathlon Ljubljana BTC (podpora strankam), Moskovska ulica 10, 1000 Ljubljana.

Ko prejmemo vaše vračilo, bo le-to obdelano in zamenjava/vrnitev bo obdelana v najkrajšem možnem času. 

Kaj če prejmem poškodovano naročilo?

Če je embalaža naročila, ki ga pričakujete, poškodovana, ga ne prevzite pri kurirju in nas o situaciji obvestite na 080 4551.

Nov izdelek bomo poskušali poslati v najkrajšem možnem času ali vrniti plačani znesek, če trenutno nadomestni izdelek ni na voljo.

Če ste paket vseeno prenesli, nas v tem primeru kontaktirajte na 080 4551 ali [email protected] in priložite fotografije škode s kratkim opisom stanja ter številko naročila.

Po preverbi vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali in predlagali ustrezno rešitev.

Ali lahko prekličem svoje naročilo?

Če naročila nismo obdelali in ga predali kurirski službi, ga lahko prekličemo. Kontaktirajte našo podporo strankam na 080 4551, pripravite številko naročila in naša ekipa vam bo pomagala.

Če je naročilo že oddano kurirski službi, ga ni mogoče preklicati. V tem primeru lahko zavrnete naročilo, za katerega vam vrnemo kupnino, potem ko nam ga kurirska služba dostavi nazaj.

Imate dodatno vprašanje?
Dodatne informacije

Pošiljke s težo nad 20 kg dostavna služba prevzema in dostavlja do pritličja zgradbe, ki se nahaja na naslovu prejemnika. Prejemnik mora dostavljavcu pomagati pri nakladanju in iztovarjanju.

Čas dostave fitnes naprav in posebnih pošiljk je vsaj 4 delovne dni.

Decathlon Ljubljana d.o.o. (»Decathlon« ali »Dobavitelj«) vse naročene izdelke dostavlja prek tretjih oseb – dostavne službe po svoji izbiri.

Rok dostave izdelkov in pričetek tega roka je pri sklepanju kupoprodajne pogodbe določen za vsak izdelek posebej. Kupec bo na naveden elektronski naslov prejel elektronsko sporočilo, kje lahko vidi status naročila (v pripravi, predano dostavni službi, dostavljeno ipd.).

Dobavitelj ima pravico do podaljšanja dostavnega roka, o čemer bo obvestil kupca.

V primeru, da dobavitelj ni določil roka dostave, je rok dostave 30 koledarskih dni in prične veljati od datuma po oddanem naročilu v spletni trgovini.

V primeru, da dobavitelj ne more spoštovati pogodbe, ker nima naročenih izdelkov, mora o tem obvestiti kupca in mu plačani znesek vrniti v 30 koledarskih dneh od datuma, do katerega je dobavitelj moral v skladu s pogodbo izpolniti svojo obveznost.

V primeru, da kupec vrne izdelek v zameno za vračilo kupnine, se znesek, plačan za dostavno službo, ne vrača.

Paketno dostavo pošljemo prek dostavne službe DPD
Pomoč strankam DPD-a: +386 (0)1 513 23 00

Ponedeljek - Petek 07:30 - 16:00