Kaj pomeni ACTV 500?
Kratica ACTV pomeni "ACTIVE". To kolo smo zasnovali za vse, ki želijo vsak dan živeti bolj aktivno in se ponovno povezati z naravo.
Okvir
Okvir ACTV 500 je izboljšana in posodobljena različica okvirja Riverside 500/700/900/920. Ohranili smo njegovo dinamično in udobno geometrijo za 60° hrbtni položaj. Izboljšave: - Bolj odprt kot krmiljenja za večjo stabilnost.
- Kabli, vgrajeni v spodnjo cev, za bolj prefinjen slog.- Nov zadnji trikotnik za boljšo združljivost s torbicami, otroški sedež, ključavnica okvirja in zadnje stojalo.
Material: aluminij 6061.
Pogonski sklop
Izbrali smo pogonski sistem z enojnim verižnikom za enostavno uporabo in manjšo težo. S kaseto 11/42 lahko premagujete strme hribe.
- 10-stopenjski Microshift H100 kaseta
- Enojni verižnik:36 zobcev, lahko zamenja z verižnikom s 34 zobci (8520740) ali 38 zobci (8520741). Zobnik: 11/ 42.
- Veriga KMC X10 s sistemom hitrega sproščanja.
- Zadnji menjalnik: BTWIN z MICROSHIFT RD M62-L.
- Pritrditev obroča proti zdrsu.
Zavore
Zaradi ostrih in natančnih hidravličnih kolutnih zavor se varno peljete po vseh terenih (suhih in mokrih).Zavore s čeljustmi: Tektro T280.
Koluti:160 mm.
Položaj med vožnjo
ACTV 500 vam omogoča položaj za vožnjo pod kotom 60°. Položaj zagotavlja udobje, odlično upravljivost in propulzijo. Položaj lahko spreminjate po zaslugi nastavkov za krmilo. - Aluminijast nosilec krmila, premer 31,8 mm, dolžina 70 mm.
- Polintegrirana naglavna garnitura headset v velikosti 1 palec 1/8.
- 2 aluminijasta distančnika višine 5 mm.
- Ergonomski ročaji za naraven oprijem.
Vzmetenje
Zaklepna in nastavljiva vilica ROCKRIDER s prednapetostjo. S prilagajanjem prednapetosti prilagodite obnašanje vilic svoji teži, da bo udobje čim večje. Regulator je razdeljen v kg. Prilagodite jo svoji teži.- Amortizerji: Hidravlična vzmet in vložek. - Zaklepanje s ključem na vilici.
- 60 mm hoda.
- Aluminijasta lopatica vilice in krmilna cev (1“ 1/8).
- 2 držali za plastenke ali nosilce za plastenke na lopatici vilic.
Sedež
- Sedež Rockrider 60°.
- Aluminijasta sedežna opora, s stopnjevanjem za enostavno nastavitev.
- Premer obroča sedežne objemke = 35 mm.
- Premer sedežne opore = 31,6 mm.
Višino sedeža je mogoče nastaviti s pomočjo imbusnega ključa, da se zmanjša nevarnost kraje sedeža.Če želite hitro sprostitev, jo je mogoče namestiti. Obrnite se na prodajalca.
Obroč
Obroč: Dvoprekatni aluminijasti obroči.
Notranja širina: 25c.
Ni združljivo s sistemom tubeless.
Napere:
32 spredaj in 32 zadaj.
Protikorozijska obdelava (pocinkano).
Pesta: Zatesnjeni ležaji.
Kolesne osi proti kraji, za odstranitev katerih je potreben 5-mm imbusni ključ/BTR.
Blokada kolesne osi in sedežne opore
Številni kolesarji uporabljajo ACTV 500 tako za izlete v naravo kot za vožnjo po mestu. Da bi zmanjšali tveganje kraje v mestu, smo se odločili, da kolo ACTV 500 opremimo z osmi proti kraji (5-mm ključ BTR) in hitro snemljivo objemko za sedež. Priporočamo, da v svoj komplet za preprečevanje predrtja vključite večnamensko orodje (glejte 8386669), da lahko odstranite kolesa. Po potrebi lahko enostavno zamenjate sedežno objemko in osi.
Pnevmatika
Vsestranske cestne in trail pnevmatike CST Tirent. EPS (Exceptional Puncture Safety), ojačitev, odporna na predrtje, iz podjetja CST. Gibek profil za večje udobje in lahkoto. Mere: 700 x 44 (44-622).60 TPI karkasa.
Pnevmatike za uporabo samo z zračnicami – niso tubeless ready.
Pedali
ACTV 500 je opremljen z vsestranskimi enodelnimi pedali iz smole s široko površino za poganjanje, ki pomaga obdržati nogo na pedalu.
Priloženi pripomočki
Kolo je opremljeno z zvoncem, lučmi (sprednja/zadnja) na baterijo, odsevniki na kolesih in pedali.
Združljivi dodatki
Združljivost: - zadnje stojalo (sklic 8784182). Samo 2 vijaka za pritrditev stojala. - Zadnji prtljažnik: združljiv z večino prtljažnikov, ki so na voljo na trgu. Priporočamo naš namenski prtljažnik (referenca 8828232).
- ključavnica okvirja (ref. 8735625),
- otroški sedež na prtljažniku,
- otroški sedež na okvirju,
- držalo za stekleničko: 2 prostora na okvirju in 2 na vilici.
Teža
13,6 kg pri velikosti M