Belo cestno kolo RCR Sram Red AXS E1
-
Prevzem v Decathlonu
Stanje -
Prevzem v bližini
Stanje -
Dostava na dom
Stanje
Cannot ship to ()
Dobrodošli v programu RCR-F – najhitrejšem aerodinamičnem cestnem kolesu na trgu! Popolna kombinacija aerodinamike, togosti in visoke učinkovitosti.
Cestno kolo RCR-F, razvito v vetrovniku v sodelovanju s podjetjem Side in testirano s strani profesionalnij kolesarjev Decathlon AG2R La Mondiale, je zasnovano za dirkače in njihove nastope.
PREDNOSTI

Aerodinamika
Okvir in vilice so bili razviti v vetrovniku v sodelovanju s Swiss Side.

Natančnost
Nov pogon SRAM RED AXS.

Trdnost
Postavitev „Pro“. Na glavi 7 % bolj tog kot RCR Pro.

Teža
7,4 kg v velikosti M (tubeless).

Učinkovitost
Visoko modularni okvir in vilice.
TEHNIČNE INFORMACIJE
RCR ali RCR-F: kako izbrati
Model RCR-F Pro je bil zasnovan za odlične rezultate na tekmovanjih na razgibanem ali hribovitem terenu. Posebej učinkovit je na poteh z manj kot 1500 m pozitivnega naklona na 100 km s povprečno hitrostjo od 35 do 50 km/h.
Model RCR Pro je bil zasnovan tako, da presega pričakovanja na hribovitem in gorskem terenu. Posebej učinkovit je na poteh z več kot 1500 m pozitivnega naklona na 100 km s povprečno hitrostjo od 25 do 35 km/h.
Zgodba za zasnovo: aerodinamika
Okvir RCR-F je rezultat temeljitega dela na področju aerodinamike, ki smo ga opravili z našim partnerjem in strokovnjakom za optimizacijo aerodinamike, podjetjem Swiss Side.
Imeli so le en cilj v mislih: oblikovati najhitrejše cestno kolo v paketu!
Po simulacijah CFD in preskusih v vetrovniku so končne obrise na terenu preizkusili naši profesionalni športniki. Rezultat: RCR-F je pri hitrosti 45 km/h za 13 W hitrejši od RCR.
Zgodba za zasnovo: togost in učinkovitost
Drugi vidik njegovega razvoja je togost, da bi izpolnili potrebe najzahtevnejših dirkačev in povečali zmogljivost.
V ta namen je bil zasnovan karbon Super High Module s 517 plastmi, izdelan izključno iz vrhunskih ogljikovih vlaken.
Model RCR-F je spredaj za 7 % trši od modela RCR, zato je še posebej učinkovit v hitrih fazah, kot so napadi ali sprinti.
Okvir/vilica RCR-F PRO
Okvir in vilica RCR-F Pro sta zasnovana za hitro vožnjo po razgibanem ali hribovitem terenu.
Super High Modulus plast je izdelana iz izjemnih vlaken, ki zagotavljajo največjo zmogljivost v kombinaciji z odlično stabilnostjo pri visoki hitrosti.
Ta okvir je bil razvit skupaj z ekipo World Tour Decathlon Ag2r La Mondiale in se uporablja na najdaljših progah UCI.
Bruto teža okvirja: 1010 g (velikost M).
Teža vilice: 420 g
Kokpit RCR-F PRO
Kombinacija DEDA x VR RCR-F za optimizacijo aerodinamike, togosti in ergonomije. Vložki Ergo drops za boljši oprijem na kapah krmila.Vključeno je držalo za GPS kolesarski števec - združljivo z Garminom, Wahoo in Brytonom. Možnost namestitve triatlonskih podaljškov VR x Deda. Širina krmila in dolžina stebla sta odvisni od velikosti okvirja: XXS 70-400
XS 80-400
S 90-420
M 100-420
L 110-440
XL 120-440
Upoštevajte, da so meritve širine opravljene na koncih krmila.
Pogonski sklop SRAM RED AXS.
Prestavna ročica: RED AXS HRD E1.
Prednji menjalnik: RED AXS E1.
Zadnji menjalnik: RED AXS E1 MAX 36T.
Kaseta: RED XG 1290 10-33
Pogonska os: RED AXS PM 48/35T
Ohišje: SRAM DUB BB86 CERAMIQ
Os pogona:
FC SRAM RED AXS E1 PM 48/35T.
Dolžina gonilke glede na velikost:
XS 165 mm,
S 170 mm,
M 172,5 mm,
L 175 mm.
Veriga:
SRAM RED E1
Elemente SRAM je mogoče preprosto zamenjati, saj so združljivi s serijami Red in Force.
Kolutne zavore SRAM RED
Kolutne zavore SRAM Red s 160 mm koluti spredaj in 140 mm zadaj.Zavore Sram Rival E1 so hidravlične. To vam omogoča progresivno, močnejše zaviranje kot pri zavorah, ki se aktivirajo s kablom. Te zavore boste morali uteči. Preprosto postopoma zavirajte 20-krat pri nizki hitrosti (20 km/h), nato to ponovite pri 30 km/h. Prepričajte se, da sta utečeni obe zavori. Utekanje ustvarja več trenja med kolutom in zavorno ploščico.
Kolesa Zipp 454 SW
Kolo Zipp 454 NSW tubeless s kolutnimi zavorami je idealno kolo za cestna tekmovanja. To kolo ponuja vse lastnosti, ki jih zahtevajo tekmovalno usmerjeni kolesarji.
Je izjemno aerodinamično in stabilno, še posebej v vetrovnem vremenu. Prav tako je bil ta širši obroč zasnovan za pnevmatike tubeless z nizkim tlakom, kar zmanjšuje zračni upor in ublaži vibracije, ki nastajajo na cesti. To vam pomaga zmanjšati izgubo energije.
Pnevmatike CONTINENTAL
Pnevmatika GP 5000S TR 28.
Priporočamo, da svoje pnevmatike zamenjate s tubeless pnevmatikami z uporabo posebnega ventila, ki je priložen temu kolesu. Pnevmatike brez zračnic so udobnejše in učinkovitejše, obenem pa se lahko ob manjšem predrtju same popravijo. Seveda morate vedno imeti v kompletu za popravilo zračnico, za primer, če gre za večje predrtje.
Sedež / sedežna opora
SRCR-F karbonska sedežna opora -15 mm.
Dolžina je odvisna od velikosti okvirja: XXS 268 mm,
XS 314 mm,
S 330 mm,
M 352 mm,
L 400 mm,
XL 410 mm.
Sedež FIZIK ARGO VENTO 00 140 mm.
Izbira velikosti
Na voljo od XS do XL.
Oglejte si podatke o geometriji in ustreznost velikosti za uporabnika na fotografijah izdelka.
Poznajte svoje mere, da boste lahko pravilno izbrali okvir in odlično nastavili tri oporne točke, da boste v celoti uživali v sedežu RCR-F.
Če je mogoče, je priporočljivo, da pred nakupom opravite preskušnjo drže.
Vzdrževanje pogonskega sklopa
Opozoriti vas želimo na potrebo po rednem vzdrževanju pogonskega sklopa, zlasti če vozite v težkih razmerah (mokre in/ali umazane ceste). Z rednim vzdrževanjem boste poskrbeli za daljšo življenjsko dobo vašega pogonskega sklopa.
Priporočamo uporabo kompleta za vzdrževanje in čiščenje koles: 8751194.
Redni pregledi verige so nujni. Lahko uporabite tester obrabe verige, referenca: 8901475
Življenjska doba pogonskega sklopa
Pri nakupu kolesa je pomembno upoštevati stroške servisa, predvsem kar zadeva pogon. Spodnji podatki so okvirna povprečja in se lahko razlikujejo glede na to, kako skrbno vzdržujete svoj pogonski sklop.
Povprečna življenjska doba dobro vzdrževane verige je 5000 km.
Povprečna življenjska doba kasete je 10.000-12.000 km.
Pri slabo vzdrževani verigi lahko pride do preskokov verige, kar lahko poškoduje okvir.
Vzdrževanje hidravličnih zavor
Hidravlične zavore temeljijo na zaprtem krogu, ki teče med vašo zavorno ročico in čeljustjo. Obstaja cev za vzdrževanje tesnila. Sčasoma boste opazili normalno izgubo tlaka v vaših ceveh, kar bo povzročilo izgubo učinkovitosti zaviranja. Ko je zaščita zavor premehka, ali preveč stiskate zavorne ročice, morate odzračiti zavorni sistem. Za to so potrebna posebna orodja in znanje.
Opozorilo in prilagajanje
Prosimo, upoštevajte: nikoli ne stiskajte zavor brez pritrjenega obroča, saj se lahko zavorne ploščice zlepijo skupaj. Če se rotor dotika ploščic, ponovno poravnajte obroč in čeljust:
- Sprostite zavorni mehanizem↲ - Močno zavirajte in hkrati zategnite zavorni mehanizem↲ - Če se težava nadaljuje, pojdite v najbližjo trgovino.
Garancija
5 let za okvir in vilico. 2 leti za dele in delo, razen za obrabljive dele.
Sestava
Sestava
Okvir: 100.0% Ogljik
TESTI IN GARANCIJA
Testi
RCR-F je bil razvit skupaj z dirkači ekipe Decathlon Ag2r World Tour, na najdaljših trasah dirkaškega koledarja, vključno z dirko Tour de France , pa so ga med drugim potrdili Sam Benett, Oliver Naesen, Felix Gall in Paul Lapeira.
Garancija
2 let(i)
Garancija na dele
5 let na okvir in vilico. 2 leti za dele in delo, razen za obrabljive dele.