Glavne faze razvoja dinamičnega ravnotežja
Otroci do četrtega leta se morajo naučiti, kako nadzorovati svoje telo in se gibati v vseh smereh tako, da počasi prestavljajo noge eno pred drugo. Pri štirih letih lahko otroci hodijo tako, da postavljajo eno stopalo pred drugega na gredi, ki je široka za eno in pol stopalo.
Pri šestih letih lahko otroci hodijo s postavljanjem stopal enega pred drugega, od pete proti prstom, na podlogi, ki je široka vsaj za širino njihovih stopal.
Mapiranje telesa
Mapiranje telesa se nanaša na otrokovo dojemanje lastnega telesa, ki mu omogoča, da usvoji gibe in razvije zavedanje samega sebe. Razvije se na osnovi občutkov in dejanj ("telo, ki ga občutimo, se premika"), preden se lahko predstavi in opiše ("telesna predstava, risanje osebe"). Več ko se otrok giblje, bolj se uči fino mapirati telo in bolje se giblje.
Zavedanje časa in prostora
Zavedanje časa in prostora vključuje vse, kar obsega otrokovo dojemanje sebe v času (prej/pozneje, ritmična aktivnost, dan/noč, sezone itd.) in prostor (spredaj/zadaj, zgoraj/spodaj, levo/desno itd.).